Spring naar bijdragen

Krijg Het Niet Voor Elkaar


Dowan

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Ben gisteren geattendeerd op geocaching en wil graag registreren, maar tot mijn grote frustratie lukt dat niet en na de registrtie krijg ik een foutmelding username not found. Wie kan me helpen om wel geregistreerd te worden?

 

Allen dank en natuurlijk succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste Dowan,

 

Welkom op het forum! :D

 

De melding username not found, krijg je meestal als je wil inloggen, niet als je wil registreren.

Heb je misschien het verkeerde veld gebruikt?

 

Of heb je een account aangemaakt op geocaching.nl en probeer je in te loggen op geocaching.com of andersom?

 

Als we weten wat er mis gaat, kunnen we wellicht je wel helpen. Kan je meer vertellen over het hoe, wat en waar?

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dowan is intussen via de chat geholpen. Het probleem zit em in het feit dat op gc.com als je een basic membership aanvraagt er onderaan twee knoppen staan: upgrade to premium (wat de foutmelding oplevert omdat het account niet eerst gecreëerd wordt/is) en Create my account, waarmee het wel goed ging. Probleem is dus opgelost, maar misschien is het wel handig om gs even te wijzen op die niet correct werkende knop (of weghalen, want in het scherm ervoor kon je al kiezen tussen premium of basic; of aanpassen zodat eerst het account aangemaakt wordt en je daarna doorgestuurd wordt naar de pagina voor de keuze van 3 maanden, 1 jaar of abo)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...