Dowan Geplaatst 26 oktober 2010 Share Geplaatst 26 oktober 2010 Hallo allen, Ben gisteren geattendeerd op geocaching en wil graag registreren, maar tot mijn grote frustratie lukt dat niet en na de registrtie krijg ik een foutmelding username not found. Wie kan me helpen om wel geregistreerd te worden? Allen dank en natuurlijk succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 26 oktober 2010 Share Geplaatst 26 oktober 2010 (bewerkt) Hey Dowan Allereerst natuurlijk hartelijk welkom hier. Heb je zowel op .nl als op .com geregistreerd? Die twee zijn namelijk niet automatisch aan elkaar gekoppeld... 26 oktober 2010 bewerkt door Fotogravinnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 26 oktober 2010 Share Geplaatst 26 oktober 2010 Je moet je inderdaad op geocaching.COM aanmelden. Ik heb er net vandaag een artikel over geschreven: http://waldio.geocacher.nl/blog/accountaanmaken/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 26 oktober 2010 Share Geplaatst 26 oktober 2010 Beste Dowan, Welkom op het forum! De melding username not found, krijg je meestal als je wil inloggen, niet als je wil registreren. Heb je misschien het verkeerde veld gebruikt? Of heb je een account aangemaakt op geocaching.nl en probeer je in te loggen op geocaching.com of andersom? Als we weten wat er mis gaat, kunnen we wellicht je wel helpen. Kan je meer vertellen over het hoe, wat en waar? groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 27 oktober 2010 Share Geplaatst 27 oktober 2010 Dowan is intussen via de chat geholpen. Het probleem zit em in het feit dat op gc.com als je een basic membership aanvraagt er onderaan twee knoppen staan: upgrade to premium (wat de foutmelding oplevert omdat het account niet eerst gecreëerd wordt/is) en Create my account, waarmee het wel goed ging. Probleem is dus opgelost, maar misschien is het wel handig om gs even te wijzen op die niet correct werkende knop (of weghalen, want in het scherm ervoor kon je al kiezen tussen premium of basic; of aanpassen zodat eerst het account aangemaakt wordt en je daarna doorgestuurd wordt naar de pagina voor de keuze van 3 maanden, 1 jaar of abo) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 27 oktober 2010 Share Geplaatst 27 oktober 2010 Geweldig dat het is opgelost! En je kan .com op zulke dingen wijzen door een ticket aan te maken of via de feedback-site. groetjes GeoVlinder @mod: Topic staat volgens mij niet in juiste forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden