elfjes Geplaatst 29 september 2010 Geplaatst 29 september 2010 Vanwege cache die ik morgen zou gaan doen met mijn vriendin. de cache opdracht:als ik de cijfers kan uitpuzzelen en de uitkomst van de cijfers in GPS zou moeten invoeren. Waardoor ik misschien een cache kan vinden. maar ik weet het niet hoe het werkt, bij GPS de coordinaten bij kompas of waypoint invoeren. Ik heb Oregon 200. wie kan mij helpen uitleggen?
De Roode Loper Geplaatst 29 september 2010 Geplaatst 29 september 2010 Kijk eens hier bij basisnavigatie
elfjes Geplaatst 30 september 2010 Auteur Geplaatst 30 september 2010 (bewerkt) na het puzzelen van opdrachten (multi-cache) moet ik cijferen welke cijfer ik de nieuwe coordniatoren zou moeten invoeren voor het vinden van een cache. bij handleiding kan ik nergens vinden..basisnavigatie is duidelijk. begrijp je mijn probleem? 30 september 2010 bewerkt door Cernunnos overbodige quote verwijderd, tekst staat gewoon boven dit bericht dus is quoten niet nodig.
eikenboom Geplaatst 30 september 2010 Geplaatst 30 september 2010 (bewerkt) hangt ervan af of je de cache als cache of als waypoint hebt opgeslagen en welke versie van de software je gebruikt. Wat altijd werkt: als hij als cache is opgeslagen, selecteer je de cache enklikt op de naam net zolang tot je onderaan een vlaggetje ziet. Klikop dit vlaggetje en er wordt een waypoint gemaakt dat je kunt aanpassen. Vanaf hier is de procedure gelijk: selecteer het waypoint en klik op het potlood onderin, dan naar beneden scrollen tot je een optie ziet om de locatie te wijzigen. Klik deze aan en je kunt nu met de pijltjes door de coordinaten scrollen en de waarden aanpassen. Klik op het groene vinkje rechts onderaan, klik op het pijltje linksonder en op GO en nu navigeer je naar het nieuwe waypoint. succes 30 september 2010 bewerkt door Cernunnos overbodige quote verwijderd, tekst staat gewoon boven dit bericht dus is quoten niet nodig.
elfjes Geplaatst 30 september 2010 Auteur Geplaatst 30 september 2010 (bewerkt) Super, ik heb het gevonden..en weet hoe het werkt. Bedankt! 30 september 2010 bewerkt door Cernunnos berichtje uit quote gehaald en quote verwijderd
Dorus12 Geplaatst 6 oktober 2010 Geplaatst 6 oktober 2010 Geacht Forum, ook ik zat met hetzelfde probleem, maar door deze topics te lezen ben ik er ook uitgekomen. Hartelijk dank daarvoor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden