DanPan Geplaatst 28 september 2010 Geplaatst 28 september 2010 Als ik de TAB Gebruikers (bovenaan naast Forums) aanklik, krijg ik mijn profiel te zien..., ik verwacht een gebruikerslijst. Een beestje?
Gast JackHoe Geplaatst 29 september 2010 Geplaatst 29 september 2010 Heb net ff gekeken en ik krijg ook mijn eigen profiel. Als ik op "bekijk nieuwe inhoud" krijg ik een profiel van iemand die het gisteren heeft aangepas. Ik neem aan dit dit nog een van de dingen is die bijgesteld moeten worden.
team nessa Geplaatst 29 september 2010 Geplaatst 29 september 2010 Bij gebruikers kom ik in ons eigen profiel, bij nieuwe inhoud zie ik alle nieuwe berichten die ik nog niet gelezen heb.
Gast Geplaatst 29 september 2010 Geplaatst 29 september 2010 Ziet er inderdaad uit dat het een bugje is, we zijn hier - ben k bang - afhankelijk van Invision. (@Programmeurs: Correct me if I'm wrong) Als je op zoek bent naar een gebruiker kan je als alternatief rechtsbovenaan in de zoekfunctie de naam van de gebruiker intypen en onder het pijltje naar beneden kiezen voor gebruikers (balletje plaatsen).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden