Spring naar bijdragen

Dakota. Geen Beschrijvingen En Logboeken Meer


Thik Hai

Aanbevolen berichten

Omdat ik vrij nieuw ben op het gebied van GC heb ik lang op het forum gezocht naar een antwoord dat betrekking heeft op een soortgelijk vraag als de mijne. Ik heb het niet kunnen vinden en dus waag ik een poging door zelf de vraag maar te lanceren.

 

Half augustus kocht ik een Dakota 20 en ik laadde mijn eerste traditionele caches o.a. de GC1PZKP van Vasc0. Tijdens het zoeken naar een schat kon ik via het scherm van deze Dakota zowel de omschrijving als ook de logboeken en hints lezen. Heel handig en prettig. Op een gegeven moment deed mijn Dakota niet meer wat hij moest doen en na enige tijd kreeg ik een nieuw exemplaar van de leverancier toegezonden ter vervanging van het defecte apparaat

 

De caches die ik nu op de nieuwe Dakota laad laten echter geen beschrijvingen en logboeken meer zien. Onder Toon Beschrijving worden enkele details weergeven zoals de naam, de coordinaten, de moelijkheidsgraad etc etc. Voor uitgebreidere informatie moet ik premium member worden.

 

Mijn vraag is voor de hand liggend: waarom lukte het mij met die eerste Dakota wel om de bedoelde info te downloaden en op het schermpje weer te geven en waarom lukt dat niet meer met het tweede toestel?

 

Dank bij voorbaat voor een reactie.

Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...