Jan en Jany Geplaatst 12 januari 2004 Geplaatst 12 januari 2004 Hoe of waar moet ik een reverse virtual or locationless cache aanmelden ? Alvast bedankt
Kruimeldief Geplaatst 12 januari 2004 Geplaatst 12 januari 2004 geef anders de vraag ook even door vi een PM aan Hawkeyes. Hij is de nederlandse approver voor caches. Ik heb me er een beetje buiten gehouden maar volgens mij worden dit soort caches niet meer goedgekeurd GRTZ Kruimeldief Aim low, reach your goals, avoid disappointment.
Jan en Jany Geplaatst 12 januari 2004 Auteur Geplaatst 12 januari 2004 Oke het onderstaande heb ik ook gelezen Reverse Virtual (Locationless Caches) Locationless caches are a variation of virtual caches, but with no specific location to visit. Instead, the cache hunter is instructed to search for an object that meets certain criteria and report its coordinates. Many times the seeker is also asked to provide an original photograph of the location to provide proof of visitation. In the future these will have their own section, but currently there is a moratorium on new locationless caches.
Jan en Jany Geplaatst 12 januari 2004 Auteur Geplaatst 12 januari 2004 Ik heb vandaag ergens gezien dat er dit weekend nog van deze geplaatst zijn Zodra ik de link heb plaats ik deze hier
Kruimeldief Geplaatst 12 januari 2004 Geplaatst 12 januari 2004 Thanx Remco Je hoeft ook weer niet direct zo te schreeuwen hoor.. GRTZ Kruimeldief Op iemand vallen is niet zo moeilijk, maar of ze het je in dank afnemen is wat anders.
GeoGerard Geplaatst 12 januari 2004 Geplaatst 12 januari 2004 Vragen over de GUIDELINES? Hulp nodig bij het aanmaken, stileren, opleuken of htmllen van je cache pagina? Gewoon ff wat kwijt? Meel me gerust! Wat een service opeens.
Kruimeldief Geplaatst 12 januari 2004 Geplaatst 12 januari 2004 Ietsje later......Zo beter? Groeten nogmaals, Remco Zeker weten Als je echt de nadruk erop wil leggen, mag het wel weer ietsie groter GRTZ Kruimeldief Ondanks alle gedonder is elke dag weer een wonder.
Aanbevolen berichten