keze Geplaatst 9 augustus 2010 Share Geplaatst 9 augustus 2010 (bewerkt) Wie heeft nog een overtollige fietssteun voor de Etrex Vista? Ik kan een nieuwe kopen maar vindt de prijs wel wat hoog voor een simpel stukje plastic, dus als iemand het over heeft....... (PB graag). Het gedeelte wat achterop de etrex moet heb ik al. Kees 9 augustus 2010 bewerkt door keze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
handleiding Geplaatst 9 augustus 2010 Share Geplaatst 9 augustus 2010 Als het voor ruw terrein (ATB) gebruikt wordt raad ik je toch een ander systeem aan b.v. RAMMount (op Point2paal googlen heb je een winkel in belgie) is degelijk spul, kunststof en metaal kost ook wel wat maar is een stuk degelijker Ligt net aan de toepassing, voor gewoon toerfietsen zou ik ook voor de Garmin mount gaan succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keze Geplaatst 13 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2010 Gevonden!! slotje graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten