Fotogravinnetje Geplaatst 23 juni 2010 Geplaatst 23 juni 2010 (bewerkt) Sorry, ik was in de war. -rf kun je helemaal weglaten. Zal het even aanpassen 23 juni 2010 bewerkt door Fotogravinnetje
scoutvinder Geplaatst 23 juni 2010 Geplaatst 23 juni 2010 De optie om meerdere cirkels met een bepaalde diameter te maken. Zat ook in een beta versie van google earth die ik gedownload had. Alleen na een update is deze functie weggegaan en zit hij nou bij google earth pro. Scoutvinder
gotiniens Geplaatst 7 juli 2010 Auteur Geplaatst 7 juli 2010 Het is wat laat, maar heb het toch gevonden. Uiteindelijk was het toch qlandkarte die de mogelijk had. als je een waypoint toegevoegd kan je ook een proximity distance invoeren. Er word dan een cirkel om het waypoint getekend. Ik heb wel zelf een nieuwe versie moeten compilen want ubuntu heeft een oude versie die wat stomme bugs heeft.
fantus Geplaatst 8 juli 2010 Geplaatst 8 juli 2010 Wat ik voor zulke dingen wel eens gebruik is http://ronenbianca.geocacher.nl/downloads/geotools4.xls Hier zit ergens een tabje waar je cirkels kunt snijden. Werkt prima in oocalc (ook onder linux). Ik heb het zelf op mijn Nokia N810 (een linux pda), waar ik het in het veld gebruik met gcalc.
Aanbevolen berichten