team granaet Geplaatst 4 januari 2004 Share Geplaatst 4 januari 2004 Al geruime tijd ben ik actief in de geocache-wereld waar ik mij helemaal thuis voel. Maar het is nu tijd voor wat andere uitdagingen. Op je cache-pagina staat onderaan iets over benchmarkhunting. Na het bestudeert te hebben lijkt me dit erg leuk. Ook op .nl site staat een stukje hierover. Er staat dat je ze kunt loggen, maar de vraag is waar!!?? Kan iemand mij uitleggen hoe het precies werkt en hoe je zo'n meetpunt kunt loggen?? Alvast heel erg bedankt!!! Groet Team Granaet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 4 januari 2004 Share Geplaatst 4 januari 2004 Helaas, de site voor de meetpunten logging is nog niet online. Er wordt aan gewerkt maar tot voor kort hadden andere zaken meer urgentie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team granaet Geplaatst 4 januari 2004 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2004 Dank voor de reactie!! We wachten af... Groet Team Granaet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden