Geoklop Geplaatst 15 mei 2010 Geplaatst 15 mei 2010 hallo allemaal ik ben hier voor het eerst en zal ook niet voor het laatst zijn maar ik heb via markt plaats een etrex legend gekocht maar deze kan geen contact krijgen met mijn pc heb al op garmin gekeken maar ik denk omdat bij de meeste een usb kabel bij zit en deze heeft dat niet kan het daar misschien aan liggen?? ik wil eerst mijn gps snappen voordat ik in the middle of noware beland groeten Trixie66
silkwood Geplaatst 15 mei 2010 Geplaatst 15 mei 2010 Een kabel is noodzakelijk voor verbinding met de pc. Zit er wel een kabel bij? Mogelijk is dit dan een kabel met een aansluiting voor een RS232-poort. Zo'n poort is tegenwoordig niet meer standaard aanwezig.
handleiding Geplaatst 15 mei 2010 Geplaatst 15 mei 2010 (bewerkt) Er zijn ook omzetters voor RS323 (ook wel seriele poort genoemd, connectortype 9 pens SUBD) naar USB, google is je vriend. hier zomaar een willekeurige website (niet vanuit commercieel oogpunt maar om een idee te krijgen) http://www.conik.biz/interface_converters.html 15 mei 2010 bewerkt door handleiding
Geoklop Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Geplaatst 15 mei 2010 Een kabel is noodzakelijk voor verbinding met de pc. Zit er wel een kabel bij? Mogelijk is dit dan een kabel met een aansluiting voor een RS232-poort. Zo'n poort is tegenwoordig niet meer standaard aanwezig. ja er zat wel een kabel bij en ook had ik hem aangesloten op de pc maar op één of andere manier pakt hij niet zou de oplossing zijn als ik een nieuwere kabel zou kopen??
Geoklop Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Geplaatst 15 mei 2010 Het kan ook aan je drivers op de pc liggen. ja dat is ook een mogelijkheid mmm ga nog effe puzzelen bedankt in iedergeval..
Aanbevolen berichten