Spring naar bijdragen
  • 0

Basecamp En 60csx

Vraag

Geplaatst

Hallo Mapsource/Basecampgebruikers,

Ik las al in een aantal draadjes over Basecamp. Dus dacht ik, dat ga ik eens proberen.

Alle kaarten worden gelijk overgenomen, maar ik zie geen device. Hoewel in de handleiding staat dat het bruikbaar zou moeten zijn voor USB-devices.

In mijn configuratie->Systeem->Hardware is een mapje Garmin met de 60CSx er in als deze is aangesloten. Mapsource werkt zonder problemen maar in Basecamp kan ik niets vinden.

Niet via file->import maar ook niet in de boomstructuur links in beeld, waar een icoontje devices zou moeten staan volgens de on-line handleiding van Garmin.

Omdat ik hier over nog geen meldingen heb gelezen op GC-NL, dacht ik dat ik misschien iets niet goed doe, nogmaals laatste USB-driver geïnstalleerd, of dat de 60CSx niet als USB-device wordt gezien, maar alleen de Oregons en Colorados enzo.

Ik ben benieuwd of er al medecachers met Basecamp werken icm de 60CSx

Groet,

Sloppie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Ik heb geen 60CSx, maar een eTrex Vista Cx. Volgens mij is dat ongeveer het zelfde wat aansluiten op de pc betreft.

Zodra ik mijn gps aansluit met BaseCamp komt er links in het scherm (onder Library) een nieuwe kop Devices te staan. Als ik dan op All Data klik zie ik alle WP's, routes en tracks die in de gps staan en kan ik er alles mee doen.

• 0
Geplaatst

Hoi Stefan!

Dat las ik ook in de off-line handleiding.

Maar ik zag niets gebeuren.

Omdat het bij jou wel werkt dacht ik nu maar eens de basecamp software eerst op te starten en dan de gps aan te schakelen. En dat helpt dus, had ik eerder moeten proberen dus.

Andersom werkt het vreemd genoeg niet.

Dus:

Eerst basecamp starten en daarna GPS aanschakelen.

Bedankt

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...