De Overburen Geplaatst 23 maart 2010 Share Geplaatst 23 maart 2010 Hallo, Wie kan mij helpen aan een gebruikte GPS map 60Cx of Csx? Een krasje is geen bezwaar, maar hij moet uiteraard wel perfect werken. Ik ben niet geinteresseerd in veel kaartmateriaal of autobevestigingen, evt een fietshouder zou leuk zijn Groeten Adriaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jo-anne Geplaatst 23 maart 2010 Share Geplaatst 23 maart 2010 Misschien eerst even HIER kijken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 23 maart 2010 Share Geplaatst 23 maart 2010 Dat wordt dan de 76CSx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Overburen Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2010 Daar had ik al gekeken, ik heb geen interesse in alle bijgeleverde accesoires, en als ik 3 tientjes bijleg heb ik een nieuwe, dus voor mij is dat geen optie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Overburen Geplaatst 7 april 2010 Auteur Share Geplaatst 7 april 2010 GPS gevonden, topic kan op slot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden