fredwierenga Geplaatst 23 maart 2010 Geplaatst 23 maart 2010 Beste medegebruikers, Wanneer ik vanuit Basecamp een route kopieer naar mijn Vista HCX blijken de labels op het scherm veel te groot. Ik zet dan de "ontclutter" aan waardoor het aantal labels gelukkig minder wordt maar ze blijven in de weg staan. Behalve wanneer je ver inzoomt natuurlijk maar dat wil ik niet altijd. Ook als ik het lettertype aanpas bij de optie "instellen kaart" verandert er weinig. Elk knooppunt blijft een label (bv weg 212) behouden. Ik wil ze veel kleiner of vaak het liefst helemaal niet. Iemand hier ervaring mee?
Wad-Seekers Geplaatst 31 maart 2010 Geplaatst 31 maart 2010 Ik heb geen basekamp en weet niet of ik je hiermee help. Aangezien de vraag al een tijd onbeantwoord is toch een poging. Ik werk met on-route. Kaartdetails en dergelijke kan ik instellen via het kaart menu. menu (2 x links onder), instellen, kaart. Daar kan je veel instellen op het gebied van weergave. Ondermeer in 4e icoontje "tekst".
fredwierenga Geplaatst 31 maart 2010 Auteur Geplaatst 31 maart 2010 Ik heb geen basekamp en weet niet of ik je hiermee help. Aangezien de vraag al een tijd onbeantwoord is toch een poging. Ik werk met on-route.Kaartdetails en dergelijke kan ik instellen via het kaart menu. menu (2 x links onder), instellen, kaart. Daar kan je veel instellen op het gebied van weergave. Ondermeer in 4e icoontje "tekst". Helaas, dat had ik ook al uitgeprobeerd. Bovendien maakt het niet uit of ik basemap of Mapsource gebruik. Beiden geven hetzelfde resultaat. Toch moet het een bepaalde instelling zijn die niet goed staat of is het niet aan te passen en moet ik het maar accepteren dat je verder moet inzoomen en dan toch labels blijft zien. In ieder geval bedankt voor het advies!
Aanbevolen berichten