sosato Geplaatst 1 februari 2010 Share Geplaatst 1 februari 2010 Hoi allemaal sedert enige tijd maak ik gebruik op de laptop van spoilersyncro Nu hebben we ons een notebook aangeschaft voor de reis caches en wou ook hier spoilersyncro opladen. welnu het downloaden is geen probleem maar geeft telkens een fout bij het openen.nl component comct 32.OCX or one of its dependencies not correctly registered :a file is missing or invalid wie kan mij verder helpen aub. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Powk Geplaatst 1 februari 2010 Share Geplaatst 1 februari 2010 Hoi allemaal sedert enige tijd maak ik gebruik op de laptop van spoilersyncro Nu hebben we ons een notebook aangeschaft voor de reis caches en wou ook hier spoilersyncro opladen. welnu het downloaden is geen probleem maar geeft telkens een fout bij het openen.nl component comct 32.OCX or one of its dependencies not correctly registered :a file is missing or invalid wie kan mij verder helpen aub. Probeer dit linkje eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden