Redhorses Geplaatst 30 januari 2010 Share Geplaatst 30 januari 2010 Ik heb een eartcache en moet antwoord geven op de antwoorden nu heb ik het volgende eens gehoord: een mail adres aanmaken, waarbij de antwoorden voor het @ staan. Als ze het dan goed invullen dan krijgen ze een replay (automatisch) en kunnen ze loggen. (hoe dit precies werkt geen idee) wie wel? gr redhorses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jo-anne Geplaatst 30 januari 2010 Share Geplaatst 30 januari 2010 Je kunt een gratis account bij bijvoorbeeld GMail.com, hotmail.com ofzo openen met de door jou gewenste naam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redhorses Geplaatst 30 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2010 ja dat snap ik maar dan ik heb 3 vragen dus 3 antwoorden als die goed zijn dan een automatisch repley en eerder niet Je kunt een gratis account bij bijvoorbeeld GMail.com, hotmail.com ofzo openen met de door jou gewenste naam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MatsRetep Geplaatst 30 januari 2010 Share Geplaatst 30 januari 2010 Als je wilt wil ik je wel van een gratis mailadres voorzien die dit regelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jo-anne Geplaatst 30 januari 2010 Share Geplaatst 30 januari 2010 ja dat snap ik maar danik heb 3 vragen dus 3 antwoorden als die goed zijn dan een automatisch repley en eerder niet En die wil je dus alledrie in één keer laten checken met één e-mail ? Dat gaat boven mijn pet, maar er zijn hier vast mensen die je verder kunnen helpen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redhorses Geplaatst 30 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2010 waar is dat? Als je wilt wil ik je wel van een gratis mailadres voorzien die dit regelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MatsRetep Geplaatst 30 januari 2010 Share Geplaatst 30 januari 2010 eerst maar even terug naar bv een Gmail account je vraagt een gmailaccount aan met de naam (antwoord1antwoord2antwoord3)@gmail.com de kans dat ie al bestaat is nihil te noemen deze stel je zo in dat ie ook naar jou een mailtje stuurt als er een bericht binnenkomt en die komt alleen binnen als de antwoorden goed zijn vervolgens stel je een autoreplay in zodat de gene die hem gevonden heeft direct een berichtje terug krijgt en dus weet dat ie hem kan loggen zorg wel dat de vragen zo zijn dat er maar één antwoord mogenlijk is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haakmeer Geplaatst 30 januari 2010 Share Geplaatst 30 januari 2010 eerst maar even terug naar bv een Gmail account je vraagt een gmailaccount aan met de naam (antwoord1antwoord2antwoord3)@gmail.com de kans dat ie al bestaat is nihil te noemen deze stel je zo in dat ie ook naar jou een mailtje stuurt als er een bericht binnenkomt en die komt alleen binnen als de antwoorden goed zijn vervolgens stel je een autoreplay in zodat de gene die hem gevonden heeft direct een berichtje terug krijgt en dus weet dat ie hem kan loggen zorg wel dat de vragen zo zijn dat er maar één antwoord mogenlijk is Op zich moet het kunnen, maar 1 typefout en het werkt niet meer. ook al denk je dat je antwoord goed was/is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 30 januari 2010 Share Geplaatst 30 januari 2010 Hmmm, handig idee. Een Earthcache lanceren en er dan geen werk meer van hebben! Hoe doe je dat dan met de foto? Lees je de logjes dan nog wel of schrijven mensen die voor Pierre Sno Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MatsRetep Geplaatst 30 januari 2010 Share Geplaatst 30 januari 2010 Hmmm, handig idee. Een Earthcache lanceren en er dan geen werk meer van hebben!Hoe doe je dat dan met de foto? Lees je de logjes dan nog wel of schrijven mensen die voor Pierre Sno Ik denk dat deze optie meer voor de vinder is als voor de plaatser men krijgt nl meteen een mailtje (24/7) dat de found correct is voor de plaatser blijft het hetzelfde en las ie eerst de logjes dan doet ie dat nu ook vast wel (en andersom) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redhorses Geplaatst 31 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2010 peter bedankt voor de tip groet eerst maar even terug naar bv een Gmail account je vraagt een gmailaccount aan met de naam (antwoord1antwoord2antwoord3)@gmail.com de kans dat ie al bestaat is nihil te noemen deze stel je zo in dat ie ook naar jou een mailtje stuurt als er een bericht binnenkomt en die komt alleen binnen als de antwoorden goed zijn vervolgens stel je een autoreplay in zodat de gene die hem gevonden heeft direct een berichtje terug krijgt en dus weet dat ie hem kan loggen zorg wel dat de vragen zo zijn dat er maar één antwoord mogenlijk is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redhorses Geplaatst 31 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2010 hoi, ik doe ook wel eens iets anders dan achter de pc mail kijken dus is het handig dat een ieder gelijk weet of iets goed is loggies lees ik altijd en ik bewaar ze ook nog! gr redhorses Hmmm, handig idee. Een Earthcache lanceren en er dan geen werk meer van hebben!Hoe doe je dat dan met de foto? Lees je de logjes dan nog wel of schrijven mensen die voor Pierre Sno Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden