leip11 Geplaatst 20 januari 2010 Geplaatst 20 januari 2010 na een hele tijd niks meer echt gedaan te hebben. ben ik toch weer een beetje bezig de draad op te pakken. ik ga in de voorjaarsvakantie een midweek naar luxemburg echternach. kom daar al een aantal jaar. en ook altijd wel een 1 a 2 cache's gedaan. maar we willen nu toch iets meer nu was ik eigenlijk op zoek naar een tool of iets in excel of dergelijke waar ik duidelijk en makkelijk een route mee kan bepalen hoe we langs de verschillende caches kunnen. dus ik wil eigenlijk een duidelijk overzicht van mijn route krijgen. nou heb ik de zoekfunctie al gebruikt maar niet echt iets kunnen vinden(zal er vast overheen kijken). alvast bedankt voor de hulp timo
Team Noorderlingen Geplaatst 20 januari 2010 Geplaatst 20 januari 2010 na een hele tijd niks meer echt gedaan te hebben. ben ik toch weer een beetje bezig de draad op te pakken. ik ga in de voorjaarsvakantie een midweek naar luxemburg echternach. kom daar al een aantal jaar. en ook altijd wel een 1 a 2 cache's gedaan. maar we willen nu toch iets meer nu was ik eigenlijk op zoek naar een tool of iets in excel of dergelijke waar ik duidelijk en makkelijk een route mee kan bepalen hoe we langs de verschillende caches kunnen. dus ik wil eigenlijk een duidelijk overzicht van mijn route krijgen. nou heb ik de zoekfunctie al gebruikt maar niet echt iets kunnen vinden(zal er vast overheen kijken). alvast bedankt voor de hulp timo Als je een GPX file met caches hebt, dan kan je met deze tool heel snel een kortste route berekenen en/of optimaliseren. Eventueel ook weg te schrijven in Tomtom formaat e.d. om in de auto te gebruiken. Succes, TN
leip11 Geplaatst 20 januari 2010 Auteur Geplaatst 20 januari 2010 ok dank je wel. dus dan zet je de file in dit tooltje en dan krijg je dus een hele lijst te zien. deze zet je dan zelf nog in een goede volgorde neer? timo
Team Noorderlingen Geplaatst 20 januari 2010 Geplaatst 20 januari 2010 ok dank je wel. dus dan zet je de file in dit tooltje en dan krijg je dus een hele lijst te zien. deze zet je dan zelf nog in een goede volgorde neer? timo Dat is een mogelijkheid ja. Gewoon even mee gaan spelen..... dan zie wel wat de mogelijkheden zijn.
Bente's Bende Geplaatst 28 maart 2010 Geplaatst 28 maart 2010 Hartelijk dank voor de tip, maar het genoemde linkje loopt nu helaas dood (en dat nog wel in het Frans ;-)) Als iemand nog een andere tip heeft...... bvd bb na een hele tijd niks meer echt gedaan te hebben. ben ik toch weer een beetje bezig de draad op te pakken. ik ga in de voorjaarsvakantie een midweek naar luxemburg echternach. kom daar al een aantal jaar. en ook altijd wel een 1 a 2 cache's gedaan. maar we willen nu toch iets meer nu was ik eigenlijk op zoek naar een tool of iets in excel of dergelijke waar ik duidelijk en makkelijk een route mee kan bepalen hoe we langs de verschillende caches kunnen. dus ik wil eigenlijk een duidelijk overzicht van mijn route krijgen. nou heb ik de zoekfunctie al gebruikt maar niet echt iets kunnen vinden(zal er vast overheen kijken). alvast bedankt voor de hulp timo Als je een GPX file met caches hebt, dan kan je met deze tool heel snel een kortste route berekenen en/of optimaliseren. Eventueel ook weg te schrijven in Tomtom formaat e.d. om in de auto te gebruiken. Succes, TN
Aanbevolen berichten