fordpower Geplaatst 20 januari 2010 Geplaatst 20 januari 2010 o Yes!!! In week 5 is bij diverse shops eindelijk de nieuw Oregon 450T leverbaar. Ook is er op de nederlandse Garmin site een product sheed te zien. Voor degene die nog zoekende zijn naar een gps met veel mogelijkheden dit is een cachers "wet dream" Voor zover ik kan zien een 550T zonder camera. Ik heb er vast 1 gereserveerd
eSeR2008 Geplaatst 20 januari 2010 Geplaatst 20 januari 2010 Op de pagina die je via de link gaf, zie ik in het lijstje het volgende staan: DEM cartografie compatibel Wat is dat dan? Ik zit hier te googlen, maar ik krijg een hele waslijst met gps'en die dat hebben? Wil ik helemaal niet weten Wil weten wat het is...grr Enig idee?
Beukenootje Geplaatst 20 januari 2010 Geplaatst 20 januari 2010 Op de pagina die je via de link gaf, zie ik in het lijstje het volgende staan: DEM cartografie compatibel Wat is dat dan? Ik zit hier te googlen, maar ik krijg een hele waslijst met gps'en die dat hebben? Wil ik helemaal niet weten Wil weten wat het is...grr Enig idee? DEM staat voor Digital Elevation Model. Om dat cartografisch weer te geven zal de GPS waarschijnlijk schaduweffecten gebruiken om de kaart van hoogte te voorzien.
Aanbevolen berichten