Spring naar bijdragen

Naamsverandering


Woezel & Pip

Aanbevolen berichten

Na wat mailtjes is het gelukt om de nicknaam te veranderen, zowel bij .nl als bij .com.

Alle logs zie je nu inderdaad keurig met de nieuwe naam erboven :crybaby:

Echter bij statistieken, logs van hunter, staat nog steeds de oude nicknaam vermeld.

Ook als ik nu zoek op de nieuwe naam, krijg ik geen enkele log te zien, terwijl zoeken op de oude naam nog gewoon alle logs geeft. Wat moet er gebeuren om dit ook aangepast te krijgen?

Wie snapt dit/kan dit uitleggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het beste is om dit even via PB aan onze programmeur Kalkendotters te vragen.

Het zal te maken hebben met de koppeling tussen het id van je nickname en de statistieken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

ik heb mijn naam ook laten wijzigen en je moet dat op 2 plaatsen doen. Bij geocaching.com & geocaching.nl De eerste is voor de gevonden caches de 2e is de Nederlandse site voor oa dit forum.

Het was echt zo gepiept!

Succes,

 

De Bu(n)gels voorheen bekend als Team Plienke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

ik heb mijn naam ook laten wijzigen en je moet dat op 2 plaatsen doen. Bij geocaching.com & geocaching.nl De eerste is voor de gevonden caches de 2e is de Nederlandse site voor oa dit forum.

Het was echt zo gepiept!

Succes,

 

De Bu(n)gels voorheen bekend als Team Plienke

Dank voor je reactie. Bovenstaand gegeven echter wás mij reeds duidelijk en ook al uitgevoerd. Echter moest er achter de schermen nog wat aangepast worden, bleek na mail naar de Kalkendotters.

Nu klopt het dus :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

ik heb mijn naam ook laten wijzigen en je moet dat op 2 plaatsen doen. Bij geocaching.com & geocaching.nl De eerste is voor de gevonden caches de 2e is de Nederlandse site voor oa dit forum.

Het was echt zo gepiept!

Succes,

 

De Bu(n)gels voorheen bekend als Team Plienke

Dank voor je reactie. Bovenstaand gegeven echter wás mij reeds duidelijk en ook al uitgevoerd. Echter moest er achter de schermen nog wat aangepast worden, bleek na mail naar de Kalkendotters.

Nu klopt het dus :oops:

 

Dus vanaf nu is het helemaal Woezel & Pip :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...