Gast Saffier Geplaatst 17 januari 2010 Geplaatst 17 januari 2010 Ik heb voor de coin spaarder die het rustig aan doet 6 munten mappen met inlegbladen en opberghoes te koop en/of te ruil Foto's Stuur een PM als je geïnteresseerd bent. Gr. Saffier
Gast Geplaatst 17 januari 2010 Geplaatst 17 januari 2010 Zou je de (minimale) vraagprijs nog even willen vermelden? Klik hier voor meer informatie betreffende het te koop zetten van artikelen op dit forum.
Gast Saffier Geplaatst 19 januari 2010 Geplaatst 19 januari 2010 Ik heb voor de coin spaarder die het rustig aan doet 6 munten mappen met inlegbladen en opberghoes te koop en/of te ruil Foto's Stuur een PM als je geïnteresseerd bent. Gr. Saffier Nog 3 mappen over voor 10 euro p.st zonder verzendkosten.
De Haelder Geplaatst 19 januari 2010 Geplaatst 19 januari 2010 (bewerkt) 10 euro p.st zonder verzendkosten. Sorry verkeerd begrepen Mijn excuses hiervoor 19 januari 2010 bewerkt door larinagu
Martijn&Martine Geplaatst 19 januari 2010 Geplaatst 19 januari 2010 (bewerkt) Ik heb voor de coin spaarder die het rustig aan doet 6 munten mappen met inlegbladen en opberghoes te koop en/of te ruil Foto's Stuur een PM als je geïnteresseerd bent. Gr. Saffier Nog 3 mappen over voor 10 euro p.st zonder verzendkosten. Je hebt (Die Dutch LE mag je er wel in laten zitten) 19 januari 2010 bewerkt door Martijn&Martine
Gast Saffier Geplaatst 20 januari 2010 Geplaatst 20 januari 2010 Ik heb voor de coin spaarder die het rustig aan doet 6 munten mappen met inlegbladen en opberghoes te koop en/of te ruil Foto's Stuur een PM als je geïnteresseerd bent. Gr. Saffier Nog 3 mappen over voor 10 euro p.st zonder verzendkosten. Je hebt (Die Dutch LE mag je er wel in laten zitten) Alle mappen zijn verkocht draadje kan dicht bedankt allemaal. Gr. Saffier
De Haelder Geplaatst 20 januari 2010 Geplaatst 20 januari 2010 Ik heb voor de coin spaarder die het rustig aan doet 6 munten mappen met inlegbladen en opberghoes te koop en/of te ruil Foto's Stuur een PM als je geïnteresseerd bent. Gr. Saffier Nog 3 mappen over voor 10 euro p.st zonder verzendkosten. Je hebt (Die Dutch LE mag je er wel in laten zitten) Alle mappen zijn verkocht draadje kan dicht bedankt allemaal. Gr. Saffier Graag gedaan
Aanbevolen berichten