Gast Saffier Geplaatst 10 januari 2010 Geplaatst 10 januari 2010 (bewerkt) Deze nog prima werkende PDA van HP / ipaq type 1710 mail me waar ik dit kan vinden en je krijgt je antwoord. Hij komt samen met lederen tasje en oplader en is echt gratis. Je kan hem echt gratis afhalen in Maassluis of je betaald alleen de verzendkosten. Interesse mail gerust. IPAQ 10 januari 2010 bewerkt door Saffier
Gast Saffier Geplaatst 10 januari 2010 Geplaatst 10 januari 2010 Deze nog prima werkende PDA van HP / ipaq type 1710 mail me waar ik dit kan vinden en je krijgt je antwoord.Hij komt samen met lederen tasje en oplader en is echt gratis. Je kan hem echt gratis afhalen in Maassluis of je betaald alleen de verzendkosten. Interesse mail gerust. IPAQ Hij is vergeven draadje kan dicht. Gr. Saffier
Team van Druten Geplaatst 10 januari 2010 Geplaatst 10 januari 2010 Jammer ! Deze nog prima werkende PDA van HP / ipaq type 1710 mail me waar ik dit kan vinden en je krijgt je antwoord.Hij komt samen met lederen tasje en oplader en is echt gratis. Je kan hem echt gratis afhalen in Maassluis of je betaald alleen de verzendkosten. Interesse mail gerust. IPAQ Hij is vergeven draadje kan dicht. Gr. Saffier
Aanbevolen berichten