de witten Geplaatst 7 januari 2010 Geplaatst 7 januari 2010 hallo heb gsak geiinstalleerd maar krijg mijn homecoordinaten niet ingevoerd zou dit zijn omdat het een niet geregistreerde versie is of zijn er mogelijks andere mogelijkheden grtz
Waldio Geplaatst 7 januari 2010 Geplaatst 7 januari 2010 halloheb gsak geiinstalleerd maar krijg mijn homecoordinaten niet ingevoerd zou dit zijn omdat het een niet geregistreerde versie is of zijn er mogelijks andere mogelijkheden grtz Ga naar Tools>Options en klik op de ‘Locations’ tab. Klik onder ‘#Somewhere el¬se….’ in het tekstvenster en type ‘Home’(zonder aanhalingstekens en gebruik niet het woord Thuis, maar Home), een komma, en dan de coördinaten (die u zojuist van de GPS-ontvanger hebt afgelezen) gescheiden door een komma. Vergeet de # ervoor niet weg te laten.
Waldio Geplaatst 7 januari 2010 Geplaatst 7 januari 2010 (bewerkt) Voor meer info klik hier en dan op GSAK 101 7 januari 2010 bewerkt door Waldio
de witten Geplaatst 7 januari 2010 Auteur Geplaatst 7 januari 2010 ja zo heb ik het idd geprobeerd , niet gelukt moet er enkel een lijn zijn met de home coorden of moet die 3/4 andere lijntjes die er al staan blijven staan deze heb ik natuurlijk verwijdert
Waldio Geplaatst 7 januari 2010 Geplaatst 7 januari 2010 (bewerkt) ja zo heb ik het idd geprobeerd , niet geluktmoet er enkel een lijn zijn met de home coorden of moet die 3/4 andere lijntjes die er al staan blijven staan deze heb ik natuurlijk verwijdert Krijg je de home coördinaten niet ingevoerd of werkt het niet bij de cacheslijst? De 1e regel moet je laten staan. 7 januari 2010 bewerkt door Waldio
de witten Geplaatst 7 januari 2010 Auteur Geplaatst 7 januari 2010 'k heb alles weggedaan natuurlijk heeft er soms iemand een voorbeeldje
Zompies Geplaatst 7 januari 2010 Geplaatst 7 januari 2010 ja zo heb ik het idd geprobeerd , niet geluktmoet er enkel een lijn zijn met de home coorden of moet die 3/4 andere lijntjes die er al staan blijven staan deze heb ik natuurlijk verwijdert Gewoon zo bijv.: Home, N 52 40.102, E 004 50.341 BBQ , N52 15.645, E6 13.179 Keulen, N50 56.895 E7 00.368 Succes
de witten Geplaatst 7 januari 2010 Auteur Geplaatst 7 januari 2010 ...........gelukt dank u zompies grtz uit belgie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden