Spring naar bijdragen

Zoek Geo Cachers In Kloosterveen - Assen


Heimlichen

Aanbevolen berichten

Ik wil graag meer weten over het hoe en wat met geo caching en software. Is het mogelijk om met u in contact komen om gegevens en ervaringen uit te wisselen? Graag een mail. Het liefst in de wijk Kloosterveen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik wil graag meer weten over het hoe en wat met geo caching en software. Is het mogelijk om met u in contact komen om gegevens en ervaringen uit te wisselen? Graag een mail. Het liefst in de wijk Kloosterveen.

 

 

Heimlichen, Welkom op het forum!

 

Wat zoek je precies in het contact? Je berichtje is vrij summier en nodigt (althans voor mij) niet uit tot direct vrijblijvend een mail te sturen. Wie ben je, wat is je achtergrond en wat wil je specifiek weten?

 

Met specifieke vragen kun je hier ook op het forum zelf terecht. Er zijn zat mensen die je van advies kunnen en/willen zijn.

 

Je bent eigenlijk net 2 dagen te laat, anders had je bij dit event aan kunnen schuiven om input te kunnen krijgen: http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...1a-0eca1f32e98e.

 

 

Met groet,

 

Team Noorderlingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil graag meer weten over het hoe en wat met geo caching en software. Is het mogelijk om met u in contact komen om gegevens en ervaringen uit te wisselen? Graag een mail. Het liefst in de wijk Kloosterveen.

 

 

Heimlichen, Welkom op het forum!

 

Wat zoek je precies in het contact? Je berichtje is vrij summier en nodigt (althans voor mij) niet uit tot direct vrijblijvend een mail te sturen. Wie ben je, wat is je achtergrond en wat wil je specifiek weten?

 

Met specifieke vragen kun je hier ook op het forum zelf terecht. Er zijn zat mensen die je van advies kunnen en/willen zijn.

 

Je bent eigenlijk net 2 dagen te laat, anders had je bij dit event aan kunnen schuiven om input te kunnen krijgen: http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...1a-0eca1f32e98e.

 

 

Met groet,

 

Team Noorderlingen

Hallo Noordelingen,

 

Hartelijk dank voor jullie reactie,

Ik was op dit Event en heb hier ook mijn eerste cache gevonden. Ik heb zeker informatie gevraagd en gekregen. Maar wil wat meer informatie hebben op het gebied van kaart materiaal op de PC, het maken van routes en daarna in de GPS zetten. Het verfraaien van TOPO kaarten, met meer detail etc. Gewoon face to face gegevens uit wisselen met GPS en PC.

Verder wil ik ervaring op doen hoe je voor te bereiden op het zoeken naar een cache.

Ik ben terug houdend, ken niemand in de geocache wereld vandaar.

 

Mgr Gerard "Heimlichen"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil graag meer weten over het hoe en wat met geo caching en software. Is het mogelijk om met u in contact komen om gegevens en ervaringen uit te wisselen? Graag een mail. Het liefst in de wijk Kloosterveen.

 

Welkom plaatsgenoot! :) Niet veel cachers hier zullen weten wat de wijk "Kloosterveen" is... maar goed, ik wel. Maar ik woon dan in het centrum... is dat ook goed genoeg?? Stuur maar een PB met je mailadres en brand los, je bent niet de eerste die ik uit deze regio op weg help... :thumbup:

 

Als je op het event was afgelopen weekend hebben we elkaar misschien al gezien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...