Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Een maat van mij heeft een Oregon 300, zelf heb ik een Etrex Vista Hcx, nu is het zo dat ik hem al enige tijd hoor over kompaspeilingen op de 300, volgens hem is dat niet mogelijk. Ik heb zoiets van: op mijn Vista kan het wel dus waarom niet op de Oregon, de Oregon is toch een stapje hoger qua functionaliteit.

Weten jullie of je een kompaspeiling kunt maken zoals in de Vista Hcx?

Geplaatst
Ja, dat kan op de Oregon.

Owh, Leppie toch, nog onder invloed van de Champagne :cry: !!

Vertel die beste medecacher dan hoe !!

Ik heb zelfs sinds kort een Oregon 300 en heb het volgende voorbij zien komen...:

Als je markeer waypoint doet en dan daarna ipv "opslaan", de actie "opslaan en bewerken" uitvoert, kun je locatie wijzigen, naam en wat zoal niet meer...

Helemaal onderaan staat dan "Geprojecteerd Waypoint" !! Eerst Enter Bearing invullen (graden) en dan kun je kiezen uit o.a. mijlen, yards, voet, kilometers, meter, en Nautisch (zm) voor de afstand.

Volgens mij moet het zo dan lukken, ik heb het zelf nog niet gebruikt, maar als dit NIET de manier is, hoor ik het uiteraard ook graag in dit topic ;) !!

Geplaatst

Oeps volgens mij haal ik nu ZELF twee dingen door elkaar, kompaspeilingen en projecteren :cry:

Iemand met verdere uitleg ?!

Geplaatst
Oeps volgens mij haal ik nu ZELF twee dingen door elkaar, kompaspeilingen en projecteren :cry:

vanaf software versie 3.10 zit er in de oregon:

# Added Waypoint Averaging application (For more information visit our new Trail Tech website at http://garmin.blogs.com/softwareupdates/trail-tech/)

# Added Sight 'N Go application for the Oregon 300/400i/400c/400t

# Added Man Overboard application

je moet deze wel zelf zichtbaar zetten in het hoofdmenu.

Geplaatst

# Added Waypoint Averaging application (For more information visit our new Trail Tech website at http://garmin.blogs.com/softwareupdates/trail-tech/)

Aha, dank :cry: !

Na even opgezocht te hebben. blijkt de versie op mijn Oregon 2.8 te zijn, eens even uitpluizen dus, hoe te upgraden...

Geplaatst

hej..ik heb een 550t maar is dit niet hetzelfde....ik dacht dat dit de button 'Sight'N Go' is in het hoofdmenu.

kan het ook fout hebben ,gebruik dit nl niet

zie dat d_jakke al heeft gereageerd ....dus toch goed

Geplaatst
Oeps volgens mij haal ik nu ZELF twee dingen door elkaar, kompaspeilingen en projecteren :crybaby:

Ik dacht dat met de start van deze hobby mijn lees eigenschappen wat beter waren geworden....

Na een aantal te vergeefs geprobeerd te hebben nog een keer GOED gelezen en nu ook het laatste zinnetje gedaan !!!

Nu werkt het WEL !!!

Dank Phil ! en uiteraard de gene die deze uitleg geplaatst heeft !

ik zit op versie 3.4 maar nooit in het menu gekeken... SORRY !

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...