icky Geplaatst 21 december 2009 Geplaatst 21 december 2009 Hallo ik heb een Garmin eTrex Venture HC. Ik heb hem nog niet heel lang en wil er nu meer mee gaan doen. Heeft iemand een idee hoe ik A de kaarten kan uploaden en B waar ik ze kan vinden in een eenvoudige uitvoering?
0 Waldio Geplaatst 21 december 2009 Geplaatst 21 december 2009 Ik zit met datzelfde probleem. Volgens mij moet je ze kopen, maar dat weet ik niet zeker.
0 Ivo-tje Geplaatst 21 december 2009 Geplaatst 21 december 2009 Uploaden doe je via mapsource (een tool van garmin die je bij je gps krijgt). En je vind ze in de (online)winkels Wat je ook kunt doen is de kaarten van openstreetmap.org gebruiken, deze zijn gratis te gebruiken op je garmin (google vertelt wel hoe, de zoekfunctie op het forum mogelijk ook) Uiteraard kun je ook zoeken naar garmin topo kaarten op internet, maar dat is de illegale hoek waar ik verder niets over vertel.
0 Waldio Geplaatst 21 december 2009 Geplaatst 21 december 2009 Hier wordt uitgelegd over hoe je het moet doen.
Vraag
icky
Hallo ik heb een Garmin eTrex Venture HC. Ik heb hem nog niet heel lang en wil er nu meer mee gaan doen. Heeft iemand een idee hoe ik A de kaarten kan uploaden en B waar ik ze kan vinden in een eenvoudige uitvoering?
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten