Spring naar bijdragen

Html Checken


Woezel & Pip

Aanbevolen berichten

Hop, daar was ze weer :blush: jaja, Dwarreltje is weer in aktie gekomen wat uitzetten betreft, maar beseft ook dat het al weer héél lang geleden is... Jaren alleen maar zelf caches gelopen, nu weer in de HTML gedoken om ook voor anderen wat neer te zetten.

Mijn -volgende :ph34r: - probleem:

Nu ik weer HTML aan het herontdekken ben, wil ik graag af en toe tussendoor de tekst checken, of het wordt zoals ik bedoeld had. Nou deed ik dat in voorgaande jaren door gewoon één van mijn -nu oude- cachepagina's te misbruiken hiervoor. Dus dan laadde ik de nieuwe tekst ff op een bestaande cache-site, keek wat wel of niet goed was en verwijderde dat weer.

Echter zijn die oude caches in het archief dus dat lukt me niet meer.

Of zie ik iets over het hoofd dat dit nog wel kan? Andere mogelijkheden? Ik heb geen eigen internetsite (behalve hyves dan :P ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat dacht je van alvast een nieuwe cache pagina aanvragen, vinkje weg voor "Yes, this cache is currently active", en je kunt alles testen.

Oke, daar had ik wel aan gedacht maar was eigenlijk benauwd dat de cache dan gelijk online kwam werd en zo....Vandaar mijn vraag. Vraag beantwoord, dank Geoflowers! :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...