Christoffel Geplaatst 5 december 2003 Geplaatst 5 december 2003 Al weer enige tijd geleden, c.a. 3 weken, heb ik een registratieformulier voor OziExplorer ingevuld en naar duitsland gefaxt. Als middel van betalen had ik cheque omcirkeld. Ik was van mening dat ik een mailtje terug zou krijgen met de gegevens hoe e.e.a. over te maken. Maar tot op heden niets gezien. Wat doe ik niet goed of heb ik nagelaten?
Eagles Geplaatst 7 december 2003 Geplaatst 7 december 2003 Net na 1 juli, toen de kosten voor eindgebruikers van het internationaal bankverkeer gelijk werden aan nationaal bankverkeer... lees: nul..., heb ik voor OziCE een registratie gekocht door geld over te maken naar ShareIT. Dat liep gesmeerd, na het verzamelen van de nodige nummers van hun bank. Dus mocht het via die fax niet gaan lukken dan zou ik het zeker op die manier doen. Want als je van hun een cheque krijgt, zijn dan de kosten net zoals ik hierboven schreef, of wordt het bedrag verhoogd met kosten voor jou?
Christoffel Geplaatst 7 december 2003 Auteur Geplaatst 7 december 2003 Bedankt mensen voor deze snelle reactie Ik denk inderdaad dat er iets mis gegaan is met de fax. Daar ik nog nooit iets dergelijks had gedaan via Internet leek mij de fax methode het makkelijkst. Nu heb ik Eagels voorstel uitgevoerd en on line de order geplaatst via ShareIT. Dit werkt inderdaad perfect want binnen enkele ogenblikken had ik alle bank info binnen om te kunnen betalen. Dank en groet van Team Wicklow.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden