joke0953 Geplaatst 12 november 2009 Geplaatst 12 november 2009 (bewerkt) Ik heb een Oregon 300. Als ik via de computer de tracks van de garmin haal, blijven de namen van de tracks toch bij trackbeheer staan. Ik kan er dan alleen niets meer mee doen. Ook niet verwijderen. Bij reset kun je alleen de huidige track verwijderen, dus dat helpt ook niet. Wie heeft een oplossing? 13 november 2009 bewerkt door joke0953
De Haelder Geplaatst 12 november 2009 Geplaatst 12 november 2009 Bij trackbeheer kun je kiezen voor verwijder track als je een active log aanspreekt
joke0953 Geplaatst 13 november 2009 Auteur Geplaatst 13 november 2009 (bewerkt) Bij trackbeheer kun je kiezen voor verwijder track als je een active log aanspreekt Bedankt voor je antwoord. Maar sorry, dat is nu net wat ook niet kan. 13 november 2009 bewerkt door joke0953
AJKwak Geplaatst 13 november 2009 Geplaatst 13 november 2009 (bewerkt) hallo ik heb zelf ook een 300 zo kun je je trek log's verwijderen koppel je gps af van de computer en zet de gps aan dan verder werk je met het menu in je gps stap 1 ga naar stel in stap 2 ga naar reset stap 3 is wis huidige track stap 4 is ja Dan is je track log leeg als het goed is. succes alexkw 13 november 2009 bewerkt door alex1
joke0953 Geplaatst 14 november 2009 Auteur Geplaatst 14 november 2009 hallo ik heb zelf ook een 300 zo kun je je trek log's verwijderen koppel je gps af van de computer en zet de gps aan dan verder werk je met het menu in je gps stap 1 ga naar stel in stap 2 ga naar reset stap 3 is wis huidige track stap 4 is ja Dan is je track log leeg als het goed is. succes alexkw Ook alex1 bedankt voor je antwoord. Maar bij reset verwijder je alleen de huidige track. Ik zal mijn probleem nogmaals proberen te omschrijven. Ik heb bij trackbeheer twee namen van tracklogs staan waar ik niets mee kan: niet openen, niet verwijderen, niet van color veranderen, niets. Ik wil ze weg hebben uit die lijst. Ik denk dat het gekomen is doordat ik ze via de computer wilde verwijderen. In de verkenner heb ik op de Garmin-schijf de tracks weggehaald/gedelete. De track is weg, de naam nog niet. Daarop heb ik geprobeerd door de track terug te plaatsen deze op de Garmin weer actief te maken, maar deze kwam er in het apparaat gewoon onder te staan. Dit hielp dus ook niet. Weet iemand wat wel zou kunnen helpen, behalve een hele reset - terug naar fabrieksinstellingen?
Aanbevolen berichten