hneel Geplaatst 11 oktober 2009 Geplaatst 11 oktober 2009 Ik wil een van mijn mystery caches veranderen in een traditional of eventueel een kleine multi. Het is vind ik zelf een minder geslaagde puzzel, hij wordt niet zo vaak gevonden, en hij ligt misschien wel op het leukste plekje van al mijn caches. Maar hoe pak je zoiets aan? Dit veld is nu een van de weinigen die je niet aan kan passen op je cache pagina. Deze archiveren en op dezelfde plek een nieuwe plaatsen? Dan moet denk ik wel eerste de oude gearchiveerd worden, anders kan het niet. Maar ik zou wel meteen daarna de nieuwe online willen hebben.
Team Firefox Geplaatst 11 oktober 2009 Geplaatst 11 oktober 2009 Maar hoe pak je zoiets aan? Alleen de reviewer kan dit aanpassen, dus even een mailtje naar Kruimeldief sturen
handleiding Geplaatst 11 oktober 2009 Geplaatst 11 oktober 2009 Maar hoe pak je zoiets aan? Alleen de reviewer kan dit aanpassen, dus even een mailtje naar Kruimeldief sturen Mailen naar kruimel wordt een probleem, twitteren is beter lees ik steeds hier Omzetten zal mijns inziens geen probleem opleveren, omdat je al een toestemming hebt voor een cache op dat plekje.
Aanbevolen berichten