de trije susters Geplaatst 3 oktober 2009 Geplaatst 3 oktober 2009 Voor mijzelf maak ik elke maand met GSAK mooie statistieken voor op mijn profielpagina. Nu zijn er binnen het gezin nog twee jongere cachers (Dolfijntjecool en Pjuk) waarvoor ik ook statistieken zou willen maken op basis van de door hun gevonden caches. Is dat mogelijk zonder extra abonnementen op Groundspeak of extra versies van GSAK? En zo ja, wat is dan het handigst?
GeoFlowers Geplaatst 3 oktober 2009 Geplaatst 3 oktober 2009 Ja dat kan in GSAK Maak een eigen database met founds voor elke cacher aan. Definieer voor elke cacher een groep in het optie scherm. Zet hierin de database naam met founds van die cacher Vul ook de cacher naam in Eventueel andere aanpassingen per cacher/groep aangeven.... Succes
de trije susters Geplaatst 3 oktober 2009 Auteur Geplaatst 3 oktober 2009 Ja dat kan in GSAK Maak een eigen database met founds voor elke cacher aan. Definieer voor elke cacher een groep in het optie scherm. Zet hierin de database naam met founds van die cacher Vul ook de cacher naam in Eventueel andere aanpassingen per cacher/groep aangeven.... Succes Maar hoe krijg ik de founds van die andere cacher in de database? Als je geen premium member bent jkun je toch geen queries genereren en dus ook geen founds query?
GeoFlowers Geplaatst 3 oktober 2009 Geplaatst 3 oktober 2009 Je hebt nu al een database voor je eigen founds (nam ik aan). maak een kopie van deze database voor de andere team leden en wijzig deze voor de werkelijk gevonden caches voor dat teamlid.
Team 16 Geplaatst 3 oktober 2009 Geplaatst 3 oktober 2009 (bewerkt) Ja dat kan in GSAK Maak een eigen database met founds voor elke cacher aan. Definieer voor elke cacher een groep in het optie scherm. Zet hierin de database naam met founds van die cacher Vul ook de cacher naam in Eventueel andere aanpassingen per cacher/groep aangeven.... Succes Hoe Definieer je een groep, kan het niet vinden in het optie scherm? Sorry, verkeerd begrepen, het is in het optie scherm van de macro. Had begrepen dat je meerdere gebruikers in GSAK kon definiëren. 3 oktober 2009 bewerkt door Team 16
de trije susters Geplaatst 3 oktober 2009 Auteur Geplaatst 3 oktober 2009 Het lijkt te gaan werken. Moet wel het nodige corrigeren, b.v. found dates enz. Nog een vraagje; ze hebben ook zelf een cache gemaakt en op hun naam gepubliceerd. Hoe krijg ik die erin?
hesselannema Geplaatst 4 oktober 2009 Geplaatst 4 oktober 2009 Onder tools kun je aan geven wat je ID (.com nummer is ) Denk dat je die dan ff tijdelijk moet wijzigen
de trije susters Geplaatst 7 oktober 2009 Auteur Geplaatst 7 oktober 2009 Hessel heeft gelijk. Op het moment dat ik de statistieken voor mijn dochter wil maken, dient de naam in Tools te worden veranderd (ik verander de naam, niet ID-nummer). Voor wat betreft de gevonden caches gaat het dan goed. Hij pakt dan b.v. ook de gewijzigde Founds Data. Wat echter nog niet goed gaat zijn de statistieken voor de geplaatste caches. Haar cache wordt wel groen (geplaatst) (en door mij geplaatste en door haar gevonden caches worden van groen geel) maar het aantal founds van die door haar geplaatste cache wordt niet goed gegenereerd. Wat zou er verder nog veranderd moeten worden?
GerardM86 Geplaatst 7 oktober 2009 Geplaatst 7 oktober 2009 (bewerkt) Die fout zou ook met andere dingen te maken kunnen hebben. Bij mij waren er namelijk op het begin ook problemen met mijn eigen geplaatste caches. Het aantal logs daarvan klopte ook niet (en ik heb maar één gebruiker in GSAK). Er is een macro voor om die fout te corrigeren. Misschien dat dat wil helpen. Zou je ff moeten zoeken op het forum, daar is wel ergens een draadje van. EDIT: AddLogs heet die Macro volgens mij 7 oktober 2009 bewerkt door GerardM86
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden