Hoffie Geplaatst 30 september 2009 Share Geplaatst 30 september 2009 Hoi medecachers, Wie o wie kan mij helpen? Voor het weekend van 10/11 okt. ben ik op zoek naar 4 GPS-en die ik zou kunnen lenen. Het mogen simpele varianten zijn zolang ze maar kunnen projecteren. Binnen onze kerk gaan we een weekend naar de abdij in Postel en ik wil de groep laten kennismaken met geocachen. Graag een reactie. Groetjes, Hoffie/Marina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
post@co Geplaatst 30 september 2009 Share Geplaatst 30 september 2009 (bewerkt) Geen idee of je mensen kan vinden waarvan je de GPS kan lenen, maar ik heb onlangs voor mijn werk 6 GPS'en gehuurd. Hier in groningen zit een outdoor winkel waar ze ze verhuren. Dat moet bij jullie in de buurt vast ook wel zijn. Het koste mij toen 15 euro per GPS per dag, inclusief een TOPO kaart en alles wat je verder nog nodig hebt. eduard 30 september 2009 bewerkt door post@co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scr@ppy Geplaatst 30 september 2009 Share Geplaatst 30 september 2009 http://www.gpshuren.nl/?gclid=CJ6a2cC9mZ0CFdQq3godukXy2g Zit er vast wel een in de buurt bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden