Fencer Geplaatst 17 september 2009 Geplaatst 17 september 2009 Ik ben een beginnende geocacher en heb mijn eerste caches gedownload naar mijn splinternieuwe Colorado 550T. Binnenkort dus voor de eerste keer op zoek naar mijn eerste cache. Maar ik zou graag willen weten hoe ik de locatie van die cache naar mijn PC in Mapsource kan wegschrijven zodat hij ook daar op de kaart zichtbaar is. Wie helpt mij??
0 pa3ems Geplaatst 18 september 2009 Geplaatst 18 september 2009 Dat ligt er aan welke informatie je terug wilt lezen. Als je de waypoints die in je gps staan wilt terug lezen dan volstaat 'overdragen" - "ontvangen van het apparaat" of gewoon het icoontje van een gps met pijltje naar boven, boven in de balk. Voor een specifieke cache kun je naar 'bestand' 'openen' en dan zoek je de gps, die staat als verwisselbare schijf in de verkenner van de pc en dan zoek je de directory 'Garmin' en daarna 'gpx' daar staan de ingelezen caches met hun GC nummer. Maar dan leest mapsource ze een voor een in. Bij de volgende inleesactie overschrijft hij ze. Wel moet je natuurlijk je gps in Mapsource geïnstalleerd hebben. suc6 en gewoon een tijdje mee stoeien het leert vanzelf
0 Fencer Geplaatst 18 september 2009 Auteur Geplaatst 18 september 2009 Dat ligt er aan welke informatie je terug wilt lezen. Als je de waypoints die in je gps staan wilt terug lezen dan volstaat 'overdragen" - "ontvangen van het apparaat" of gewoon het icoontje van een gps met pijltje naar boven, boven in de balk. Voor een specifieke cache kun je naar 'bestand' 'openen' en dan zoek je de gps, die staat als verwisselbare schijf in de verkenner van de pc en dan zoek je de directory 'Garmin' en daarna 'gpx' daar staan de ingelezen caches met hun GC nummer. Maar dan leest mapsource ze een voor een in. Bij de volgende inleesactie overschrijft hij ze. Wel moet je natuurlijk je gps in Mapsource geïnstalleerd hebben. suc6 en gewoon een tijdje mee stoeien het leert vanzelf Bedankt voor de duidelijke uitleg. Het is helemaal gelukt
Vraag
Fencer
Ik ben een beginnende geocacher en heb mijn eerste caches gedownload naar mijn splinternieuwe Colorado 550T.
Binnenkort dus voor de eerste keer op zoek naar mijn eerste cache.
Maar ik zou graag willen weten hoe ik de locatie van die cache naar mijn PC in Mapsource kan wegschrijven zodat hij ook daar op de kaart zichtbaar is.
Wie helpt mij??
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten