jonkies Geplaatst 6 september 2009 Geplaatst 6 september 2009 Sinds kort heb ik de nieuwste versie van GeoScout op mijn Mio 168 staan. Hiermee kan ik net als op de vorige versies een GPX-file inlezen met een aantal caches. De hint is echter niet door aanklikken meer te decrypten bij mij. Dit is wel mogelijk als ik gewoon een 'losse' cache via het GCnummer inlees. Ik heb dan ook niet het idee dat het een instellingsfout is. Of toch wel? Wie heeft hetzelfde probleem en er wellicht een oplossing voor gevonden? Alvast bedankt voor de hulp. De Jonkies
jonkies Geplaatst 12 september 2009 Auteur Geplaatst 12 september 2009 Hallo allemaal, ben ik echt de enige die hier tegenaan gelopen is of ben ik ongeduldig? Groet, De Jonkies
spinning ears Geplaatst 12 september 2009 Geplaatst 12 september 2009 Ik heb dezelfde versie draaien op een samsung omnia en géén problemen. Wellicht afhankelijk hoe je de GPX hebt gegenereerd.
spinning ears Geplaatst 17 september 2009 Geplaatst 17 september 2009 versie 2.1.2.2 is uit. In de changelog staat iets over de hint decryption http://handheld.softpedia.com/progChangelo...elog-17295.html
jonkies Geplaatst 17 september 2009 Auteur Geplaatst 17 september 2009 Naar aanleiding van het bericht van Spinning Ears heb ik de update gedownload en geïnstalleerd en het probleem is opgelost. Bedankt!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden