Aprilia Geplaatst 11 augustus 2009 Geplaatst 11 augustus 2009 Ik heb een Oregon 300. Hiermee wil ik graag verder met Wherigo maar het aanmaken van een basic-membership lukt niet. Ik krijg een foutmelding. Hoe kan ik nu verder. Ligt het aan de server of doe ik iets verkeerd. bvd. Aprilla
Martijn&Martine Geplaatst 11 augustus 2009 Geplaatst 11 augustus 2009 Ik heb een Oregon 300. Hiermee wil ik graag verder met Wherigo maar het aanmaken van een basic-membership lukt niet. Ik krijg een foutmelding. Hoe kan ik nu verder. Ligt het aan de server of doe ik iets verkeerd. bvd. Aprilla Heb je al geprobeerd om met je Geocaching nickname en wachtwoord in te loggen? Je hoeft je namelijk niet ook aan te melden bij de Wherigo site.
Aprilia Geplaatst 11 augustus 2009 Auteur Geplaatst 11 augustus 2009 Ik heb een Oregon 300. Hiermee wil ik graag verder met Wherigo maar het aanmaken van een basic-membership lukt niet. Ik krijg een foutmelding. Hoe kan ik nu verder. Ligt het aan de server of doe ik iets verkeerd. bvd. Aprilla Heb je al geprobeerd om met je Geocaching nickname en wachtwoord in te loggen? Je hoeft je namelijk niet ook aan te melden bij de Wherigo site. Bedankt dat was het.
Aanbevolen berichten