pa3dgg Geplaatst 2 augustus 2009 Share Geplaatst 2 augustus 2009 Hallo, voor mijn volgend weekend geplande uitstapje naar Drente, zouden we graag in elk geval de cache GCH4G0 "Bargerveen" doen. Nu kan ik de foto's en waypoints die daarbij horen niet downloaden. Hetzelfde geld voor de cache GCHBMY "Hunebedden" Hebben meer mensen daar last van, of is er hier iets mis met de instellingen van de computer? Die trouwens volgens mij goed functioneert. Arie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 2 augustus 2009 Share Geplaatst 2 augustus 2009 Als je laatste write note bekijkt dan begrijp je waarom je de foto's en WP's niet kunt downloaden. Wordt het cachen extra spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pa3dgg Geplaatst 2 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2009 Als je laatste write note bekijkt dan begrijp je waarom je de foto's en WP's niet kunt downloaden. Wordt het cachen extra spannend. Bedankt @rend, zover had ik vandaag niet gescrold. Gisteren 31 juli de maker om info gevraagd, dus die heeft daarna de note geschreven. Groet, Arie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 2 augustus 2009 Share Geplaatst 2 augustus 2009 Als je het programma gsak gebruikt kun je de foto’s wel zien. Ik heb zo juist nog even gekeken. Zo doen wij dat ook altijd als we in het buitenland zijn. Je mag dan geen verbinding met Internet hebben. Groet Pa en Ma Beer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pa3dgg Geplaatst 2 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2009 Als je het programma gsak gebruikt kun je de foto’s wel zien.Ik heb zo juist nog even gekeken. Zo doen wij dat ook altijd als we in het buitenland zijn. Je mag dan geen verbinding met Internet hebben. Groet Pa en Ma Beer Hallo Pa en Ma Beer, ik heb het zojuist geprobeerd, want ik gebruik inderdaad GSAK. Maar hier wil dat niet lukken. Misschien heb ik in GSAK wel iets anders ingesteld staan. Ik heb er ook geen spoiler foto's in staan, terwijl ik wel eens lees dat andere dat wel hebben. Maar misschien dat er iemand is, die me de foto's en de Wp's "voor mapsource" kan opsturen. In elk geval bedankt voor het meedenken. Arie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pa3dgg Geplaatst 4 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 4 augustus 2009 GeoDuc heeft de files netjes opgestuurd. Dus wij kunnen a.s weend op pad. Als er meer intresse is, wil ik ze wel even doorsturen. Stuur dan maar even een mailtje. GeoDuc, bedankt Arie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden