Spring naar bijdragen
  • 0

OziExplorer uitleg

Vraag

Geplaatst

Ben zeer recentelijk in het bezit gekomen van een drietal kabouter CD's, alsmede OziExplorer. Ik begrijp niet zo goed hoe het een en ander werkt, bv met calibratie en waar exact nu welke bestanden geplaatst moeten worden. Bestaat er een Nederlandse uitleg of site die mij wat wijzer kan maken over hoe het e.e.a. werkt ? Ik wilde ook kaarten uitprinten, maar dat lukt kennelijk ook niet ? De in andere berichten genoemde ontbrekende of niet duidelijke kaarten heb iki (nog) niet kunnen vinden. Vlieland bv was goed zichtbaar. Zegt dit iets over de "versie"van deze kaarten, en kan je uberhaupt zien van welk jaartal de kaarten zijn, dus hoe actueel is het een en ander.

Een hoop vragen, ik weet het, maar ik hoop dat jullie mij hierbij behulpzaam willen zijn. Iik zou dit erg waarderen :lol:

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Instellen van OZI explorer en een nieuwe GPS

Als je een nieuw model GPS koopt zoals de nieuwe GPSMap60CS van Garmin en je wilt deze ook met Ozi laten werken, moet je OZI toch bij het configuratiescherm , GPS instellen op de gewenste GPS.

Nu staat de nieuwe GPSMap60C of CS er natuurlijk "nog" niet bij.

Wat moet je dan doen?

Vul je gewoon onder GPS Model GPSMap60CS in en vul je de GPS Parameters m.b.t. No of waypoints enz. zoals aangegeven bij de specs van het 60C of 60CS model. Druk je op save en that's it?

Of moet je nog meer instellen?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...