Miza Geplaatst 14 juli 2009 Geplaatst 14 juli 2009 In de Oregon wordt de richting van de bestemming aangegeven met een roze lijn. Vooral met zonnig weer, als ik een zonnebril draag, kan ik deze lijn niet zo goed onderscheiden. Is er een manier om de kleur hiervan te veranderen? Ik ben er al een hele tijd naar aan het zoeken, maar kan het niet vinden. Wie kan helpen?
peterseli Geplaatst 14 juli 2009 Geplaatst 14 juli 2009 mijn oplossing is simpel...de zonnebril af! dat doe ik ook regelmatig. peterseli
Remunj Geplaatst 14 juli 2009 Geplaatst 14 juli 2009 In de Oregon wordt de richting van de bestemming aangegeven met een roze lijn. Vooral met zonnig weer, als ik een zonnebril draag, kan ik deze lijn niet zo goed onderscheiden. Is er een manier om de kleur hiervan te veranderen? Ik ben er al een hele tijd naar aan het zoeken, maar kan het niet vinden.Wie kan helpen? Volgens mij niet te wijzigen, althans ik heb het niet gevonden. Dus ff de bril afzetten.
Honsbeek Geplaatst 20 december 2009 Geplaatst 20 december 2009 Vind het wel jammer dat je het niet kan veranderen want, een rode of een blauwe lijn vind ik duidelijker. misschien word het wel meegenomen in een update een keer.
Aanbevolen berichten