huibal Geplaatst 13 juli 2009 Geplaatst 13 juli 2009 Hallo Oregon gebruikers, Ik ben sinds een week in het bezit van een Oregon 400t, maar door het gebruik van wat vette vingers is het schermpje behoorlijk veel waziger geworden. Ik heb me suf gezocht in de handleiding en op het net, maar ik kan nergens iets vinden over hoe je het schermpje het beste kunt reinigen. Water en zeep, of mag bv een brillenpoetsdoekje? Heeft iemand tips? Of juist wat je niet moet doen omdat het het schermpje aantast?
Lepman Geplaatst 13 juli 2009 Geplaatst 13 juli 2009 Het beste kun je na het schoonmaken een InvisibleShield erop plakken, die zijn super. Schoonmaken van het originele scherm deed ik met Screen Cleaner van Veripart. Werkt uitstekend.
Remunj Geplaatst 13 juli 2009 Geplaatst 13 juli 2009 Ik maak het schoon met doekjes (Data Clean). Oh ja heb ook een InvisibleShield geplaatst.
Team Firefox Geplaatst 13 juli 2009 Geplaatst 13 juli 2009 wat vette vingers Gewoon ontvetten met spiritus en een InvisibleShield aanbrengen
Aanbevolen berichten