BenCis Geplaatst 12 juli 2009 Geplaatst 12 juli 2009 Hallo Allemaal Ik heb een vraag ik heb zojuist een GPX bestand opgehaald maar in plaats van een een waypoint te laten zien met een heleboel childs laat hij een hele lange lijst met 400 waypoints zien. Hoe kan ik deze snel en automatisch samenvoegen tot 1 waypoint met childs...... BenCis
getzie family Geplaatst 13 juli 2009 Geplaatst 13 juli 2009 Als je eerst de WP in je GPS zet en daarna de childs dan krijg je een lijst met WP waar de childs op de juiste plek tussen staan . Als ik het goed heb.
Powk Geplaatst 13 juli 2009 Geplaatst 13 juli 2009 Hallo AllemaalIk heb een vraag ik heb zojuist een GPX bestand opgehaald maar in plaats van een een waypoint te laten zien met een heleboel childs laat hij een hele lange lijst met 400 waypoints zien. Hoe kan ik deze snel en automatisch samenvoegen tot 1 waypoint met childs...... BenCis Ik weet niet zeker of je dit bedoeld, maar als je in GSAK een GPX file load, dan krijg je een voorkeurenscherm te zien. Zorg er voor dat bij How to handle additional waypoints: Child wps staat aangevinkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden