Gewoon_San Geplaatst 9 juli 2009 Geplaatst 9 juli 2009 Hallo allemaal, Ik heb al enige tijd de erogon 200 maar nu herkent me computer ineens het apparaat niet meer terwijl hij het dus wel op deze computer heeft gedaan. Ik werk met windows vista misschien hebben jullie tips voor mij, ik heb dat programmaatje opnieuw gedownload van plugin maar dat is dus niet de oplossing. alvast bedankt voor jullie hulp groetjes Sandrakim72
Remunj Geplaatst 9 juli 2009 Geplaatst 9 juli 2009 kijk eens of er soms iets in de instellingen van de oregon gewijzigd is.
Lepman Geplaatst 9 juli 2009 Geplaatst 9 juli 2009 Klinkt alsof de instelling 'massa-opslag' is veranderd.
Gewoon_San Geplaatst 9 juli 2009 Auteur Geplaatst 9 juli 2009 massa opslag??? van het apparaat van me computer ik snap het niet helaas een hele grote leek ben net begonnen pas 3 maanden en voor het eerst problemen met me apparaat. Overigens doet hij het wel op een ander computer dus denk niet dat het aan het apparaat ligt groetjes
Remunj Geplaatst 9 juli 2009 Geplaatst 9 juli 2009 massa opslag??? van het apparaat van me computer ik snap het niethelaas een hele grote leek ben net begonnen pas 3 maanden en voor het eerst problemen met me apparaat. Overigens doet hij het wel op een ander computer dus denk niet dat het aan het apparaat ligt groetjes Dan zal het inderdaad wel niet aan de gps liggen. Heeft er soms een ander apparaat (bv digicam, gsm) aan de kabel gehangen? Als dat zo is kan het zijn dat de pc de gps niet meer ziet. Ik doe het ook wel eens met de digicam/gsm, soms kan er later de gps aan maar soms ook niet. Dan is het weer nodig even de juiste usb drivers van garmin weer te installeren.
Gewoon_San Geplaatst 10 juli 2009 Auteur Geplaatst 10 juli 2009 hoi, Thanx ja dat dacht ik ook al dus had ik gelijk weer even de usb driver van garmin gedownload maar nog steeds wil hij het niet doen. Ik sta dus nog steeds voor een raadsel. Sandrakim72
CorgiTeam Geplaatst 10 juli 2009 Geplaatst 10 juli 2009 Op mijn Oregon 300 kan ik onder Stup ergens de interface instellen. In de mijne (Engels) moet deze op Garmin Spanner staan. Als je hem dan aansluit op de PC vraagt hij of hij in mass storage mode moet gaan. Als je hier met Yes op antwoord zal je kaarten en waypoints kunnen laden op de unit. Cheers Marcel hoi, Thanx ja dat dacht ik ook al dus had ik gelijk weer even de usb driver van garmin gedownload maar nog steeds wil hij het niet doen. Ik sta dus nog steeds voor een raadsel. Sandrakim72
Remunj Geplaatst 10 juli 2009 Geplaatst 10 juli 2009 Op mijn Oregon 300 kan ik onder Stup ergens de interface instellen. In de mijne (Engels) moet deze op Garmin Spanner staan. Als je hem dan aansluit op de PC vraagt hij of hij in mass storage mode moet gaan. Als je hier met Yes op antwoord zal je kaarten en waypoints kunnen laden op de unit. Cheers Marcel hoi, Thanx ja dat dacht ik ook al dus had ik gelijk weer even de usb driver van garmin gedownload maar nog steeds wil hij het niet doen. Ik sta dus nog steeds voor een raadsel. Sandrakim72 Die van mij staat standaard op Garim Serieel en alles werkt.
*BaJo* Geplaatst 10 juli 2009 Geplaatst 10 juli 2009 hier in vista hetzelfde probleem. niet met de garmin maar met de identifier van de bank. Die stopte er ook ineens mee. Na snuffen op internet blijkt de fout bij windows te zitten (vertel eens iets nieuws over windows) en het enige wat je eraan kunt doen is alle sleutelwaarden en driverbestanden van het apparaat wat je via usb wilt aansluiten er met de hand uitslopen en de bende opnieuw aansluiten. Lange leve windows!!! Driewerf hoera voor Microsoft.
Aanbevolen berichten