Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb al enige tijd de erogon 200 maar nu herkent me computer ineens het apparaat

niet meer terwijl hij het dus wel op deze computer heeft gedaan. Ik werk met windows vista

misschien hebben jullie tips voor mij, ik heb dat programmaatje opnieuw gedownload van plugin

maar dat is dus niet de oplossing.

alvast bedankt voor jullie hulp

groetjes Sandrakim72

Geplaatst

massa opslag??? van het apparaat van me computer ik snap het niet

helaas een hele grote leek ben net begonnen pas 3 maanden en voor

het eerst problemen met me apparaat. Overigens doet hij het wel

op een ander computer dus denk niet dat het aan het apparaat ligt

groetjes

Geplaatst
massa opslag??? van het apparaat van me computer ik snap het niet

helaas een hele grote leek ben net begonnen pas 3 maanden en voor

het eerst problemen met me apparaat. Overigens doet hij het wel

op een ander computer dus denk niet dat het aan het apparaat ligt

groetjes

Dan zal het inderdaad wel niet aan de gps liggen.

Heeft er soms een ander apparaat (bv digicam, gsm) aan de kabel gehangen?

Als dat zo is kan het zijn dat de pc de gps niet meer ziet.

Ik doe het ook wel eens met de digicam/gsm, soms kan er later de gps aan maar soms ook niet.

Dan is het weer nodig even de juiste usb drivers van garmin weer te installeren.

Geplaatst

hoi,

Thanx ja dat dacht ik ook al dus had ik gelijk weer even de usb driver van garmin

gedownload maar nog steeds wil hij het niet doen. Ik sta dus nog steeds voor

een raadsel.

Sandrakim72

Geplaatst

Op mijn Oregon 300 kan ik onder Stup ergens de interface instellen. In de mijne (Engels) moet deze op Garmin Spanner staan. Als je hem dan aansluit op de PC vraagt hij of hij in mass storage mode moet gaan. Als je hier met Yes op antwoord zal je kaarten en waypoints kunnen laden op de unit.

Cheers Marcel

hoi,

Thanx ja dat dacht ik ook al dus had ik gelijk weer even de usb driver van garmin

een raadsel.

Sandrakim72

Geplaatst
Op mijn Oregon 300 kan ik onder Stup ergens de interface instellen. In de mijne (Engels) moet deze op Garmin Spanner staan. Als je hem dan aansluit op de PC vraagt hij of hij in mass storage mode moet gaan. Als je hier met Yes op antwoord zal je kaarten en waypoints kunnen laden op de unit.

Cheers Marcel

hoi,

een raadsel.

Sandrakim72

Die van mij staat standaard op Garim Serieel en alles werkt.

Geplaatst

hier in vista hetzelfde probleem. niet met de garmin maar met de identifier van de bank. Die stopte er ook ineens mee. Na snuffen op internet blijkt de fout bij windows te zitten (vertel eens iets nieuws over windows) en het enige wat je eraan kunt doen is alle sleutelwaarden en driverbestanden van het apparaat wat je via usb wilt aansluiten er met de hand uitslopen en de bende opnieuw aansluiten. Lange leve windows!!! Driewerf hoera voor Microsoft.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...