Spring naar bijdragen
  • 0

Tracks Exporteren

Vraag

Geplaatst

Ik heb wat tracks in mijn GPSr opgeslagen. Met MapSource kan ik deze tracks uit mijn GPSr krijgen en op het scherm van mijn PC laten zien. Nu wil ik deze tracks naar iemand toesturen, liefst in .GDB formaat. Als ik in MapSource voor opslaan kies, dan wordt niet alleen de track, maar de hele kaart met alle waypoitnts, tracks, etc. opgeslagen. Hoe exporteer ik een track, zonder alle andere informatie?

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Ik heb wat tracks in mijn GPSr opgeslagen. Met MapSource kan ik deze tracks uit mijn GPSr krijgen en op het scherm van mijn PC laten zien. Nu wil ik deze tracks naar iemand toesturen, liefst in .GDB formaat. Als ik in MapSource voor opslaan kies, dan wordt niet alleen de track, maar de hele kaart met alle waypoitnts, tracks, etc. opgeslagen. Hoe exporteer ik een track, zonder alle andere informatie?

Je leest alle info in Mapsource in, vanuit je GPS. Vervolgens delete je in Mapsource zelf de WP's en routes die je niet wilt exporteren (via de lijstjes in de tabbladen aan de linker zijde). Dan blijft alleen de track nog staan. Deze opslaan in *.gdb en je hebt een schoon bestand.

Suc6,

Team Noorderlingen

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...