MatsRetep Geplaatst 9 juni 2009 Geplaatst 9 juni 2009 i.v.m. het vragen om toesteming voor het plaatsen van caches met een poken aan boord (zie eerdere discussie) probeer ik in contact te komen met Geocaching.com Helaas krijg ik geen reactie Nu 2 maal geprobeerd via de mail zoals vermeld op de site. Na de eerste keer een week gewacht toen opnieuw en nu al weer ruim 14 dagen verder maar geen reactie wie, wat en waar kan ik Geocaching.com bereiken ??
Gast Geplaatst 9 juni 2009 Geplaatst 9 juni 2009 Beste MatsRetep, Als het puur gaat om de publicatie van een cache, kan je via de cachepagina (Edit listing) je opmerkingen / vragen in de box met "Note to Reviewer" plaatsen. Andere mogelijkheden om met de reviewer in contact te komen is via Twitter, klik
MatsRetep Geplaatst 10 juni 2009 Auteur Geplaatst 10 juni 2009 Beste MatsRetep, Als het puur gaat om de publicatie van een cache, kan je via de cachepagina (Edit listing) je opmerkingen / vragen in de box met "Note to Reviewer" plaatsen. Andere mogelijkheden om met de reviewer in contact te komen is via Twitter, klik Nee het gaat om de vraag of het toegestaan wordt om een serie caches te plaatsen met een Poken aan boord en deze caches ook zo te noemen - het is natuurlijk een beetje reclame voor de Poken (maarja dat is een TB-hotel ook voor de TB / Coin producent) Ik zie mogenlijkheden voor de Poken bij de cachers voor het uitwisselen van gegevens, in de cach maar ook op events ed op aanraden van Kruimeldief neem ik dus eerst contact op met .com via contact@geocaching.com zoals vermneld op de site maar men zwijgt in alle talen oja voor wie niet weet wat een Poken is: klik
Track_leader Geplaatst 10 juni 2009 Geplaatst 10 juni 2009 zolang het geen extra logvoorwaarden brengt dan is het toch geen probleem denk ik
jo-anne Geplaatst 10 juni 2009 Geplaatst 10 juni 2009 Geen extra logvoorwaarden en er zal, behalve de poken, ook een gewoon logboekje aanwezig moeten zijn. De poken is leuk voor cachers die er ook één hebben, een leuk extraatje bij het vinden van de cache. Maar om het een geocache te laten zijn zal er een gewoon logboekje in moeten zitten en is hij dus door iedereen te loggen...
Kruimeldief Geplaatst 10 juni 2009 Geplaatst 10 juni 2009 Een optie kan zijn om ook een ticket aan te maken bij .com (dus niet .nl ) Uit ervaring weet ik dat antwoord soms lang(er) kan duren. Ik weet niet wie daar mee begonnen is, "zij" in Seattle, of ik in Emmen. Als het antwoord nog langer duurt, geef me dan maar de precieze bedoeling door, of nog beter, maak een cachepagina aan precies zoals jet het bedoelt, dan kan ik het "meenemen" naar het reviewerforum en dan mogen alle 180 reviewers wereldwijd hun mening geven. Zo ongeveer staat het ook omschreven in de guidelines. your next option is to ask the volunteer to post the cache for all of the reviewers to see in their private discussion forum. Sometimes a second opinion from someone else who has seen a similar situation can help in suggesting a way for the cache to be published. Normaal gesproken maak ik daar geen gebruik van in het reviewerforum omdat het daar dan net zo gaat als op deze forum als het weer eens over een opraper gaat of over de mening wat is wel en wat is niet flut Met andere woorden, allemaal diverse meningen en ook vaak volledig tegenovergesteld, wat dan als gevolg heeft dat ik mijn eigen eruit haal. Op een voorstel van mij krijg ik voor en tegenstanders end an kan ik aan de hand van de antwoorden beslissen wat mij goeddunkt. Dus dan kan ik net zo goed direct zelf een beslissing nemen. In principe ben ik niet tegen deze caches en tegen deze vorm van sluikreklame. Het is weer eens iets nieuws en daar zitten we soms op te wachten. The guidelines should address most situations, but Groundspeak administrators and reviewers are always interested in new ideas. ALhoewel het een beetje krom is, is het niet te vergelijken met coincaches of TBcaches. Die worden immers door gc.com verkocht of door gc.com aan verdiend. Immers de trackable nummerjte moet ingekocht worden bij gc.com Eigen commercie gaat voor moet je maar denken. Waar ik wel iets op tegen had was de reactie van de sponsor hier op het forum. Dat was naadje commercie. Misschien een optie om deze dingen op de een of andere manier trackable te maken via gc.com. Maar ik dwaal af nu. Als ik de commercie eruit kan filteren dan lijkt het me geen problemen op te leveren. Ik kan dat verdedigen door bovenstaande quote en als het een ragen wordt weer tegenhouden door onderstaande quote First and foremost please be advised there is no precedent for placing caches. This means that the past listing of a similar cache in and of itself is not a valid justification for the listing of a new cache. Het is al een voordeel dat ik er in principe (nog) niets op tegen heb. Ik moet alleen het totale plaatje kunnen zien. Ik ben visueel ingesteld. Met wat pur en kit komen we een heel eind. Trouwens, hoe kom ik hier verzeild? Smeule_jr @Kruimeldief je hulp wordt gevraagd op het forum: http://bit.ly/UE0pO16 minuten ago from web in reply to Kruimeldief Kruimeldief@Smeule_jr Men kan me missen als kiespijn en ik ben zo onmisbaar als zuurstof. rare jongens die zineezen. Ik ga kijken, thanx minder dan 5 seconden ago from web in reply to Smeule_jr
Aanbevolen berichten