Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
Staat de noordreferentie van het kompas op "waar" ipv bijvoorbeeld "gebruiker"?

En is de kaart instelling "koers boven"?

Wanneer ik de noordreferentie namelijk op gebruiker en 180 graden zet wijst de pijl de andere kant op dan waar het waypoint is. En als je dan de kaart op "koers boven" zet krijg ik volgens mij hetzelfde als wat jullie zien: de afstand die oploopt terwijl de 300 aangeeft dat je de goede kant opgaat.

Noordreferentie is in te stellen via: "stel in""koers""noordreferentie""waar"

Kaartrichting is in te stellen door: "stel in""kaart"" orientatie""noord boven"

Ik had de Noordrefentie wel goed staan (waar), maar de kaartinrichting stond op automotive modus.

Die heb ik nu gewijzigd in Noord boven. Zou dit het kunnen zijn??

Tja, de instellingen precies goed krijgen vind ik nogal lastig, omdat niet alles mij wat zegt.

Ben dan wel een vrouw :ph34r: , maar niet dom, maar veel dingen zeggen mij niet veel...

Ik leer steeds meer hoor, en het wordt mij allemaal wel steeds duidelijker, maar toch, het blijft puzzelen. :dribble:

Volgens mij is de enige manier dat het kompas de verkeerde kant op wijst wanneer je hem op gebruiker en 180 graden zet. Maar daar kan het dus niet aan liggen.

Heb je al een reset uitgevoerd? Wil ook wel eens helpen.

enne.... ik heb de oregon nu een maand of 2 maar ontdek ook nog steeds nieuwe mogelijkheden Zo ben er vanmiddag dus achtergekomen dat je het kompas de verkeerde kant op kan laten wijzen. Geen idee wat je daar mee moet trouwens (misschien leuk als ik hem eens uitleen :thumbup: .

bewerkt door fam. Fransen
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...