Spring naar bijdragen
  • 0

Ik Heb Een Vakantie Kaart Samengesteld Maar Hoe

Vraag

Geplaatst

ik heb een vakantie kaart samengesteld maar hoe controleer of ik hem goed gemaakt heb.

de kaart set is topo oostenrijk (transparant) ,citynavigator 2009, adriaroute (transparant).

Op mijn garmin 60csx controleren gaat zo moeilijk is er ergens op het internet ergens een tool tevinden die mijn de kaarten set laat zien zo als hij in mijn GPS zit.

Groetjes en al vast bedankt Maarten (de groote Tuut)

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Probeer in mapsource de functie eens anders om niet van MS naar GPS maar van GPS naar MS te laden volgens mij kun je dan als je ver genoeg bent uitgezoemd zien welke kaarten en kaartdelen er in je GPS zitten deze zijn dan roze van kleur.

Suc6

• 0
Geplaatst

Je kunt in je GPS gewoon zien welke kaartdelen geladen zijn. In je 60CSx ga je naar:

1. het menu "kaart" middels de Page button;

2. Klik op de Menu button;

3. Selecteer instellen kaart

4. Klik op de Menu button.

Nu zie je alle kaarten die je beschikbaar hebt. Er staat óf Hide City Navigator óf Show City Navigator, uiteraard afhankelijk van de gekozen optie. Als je hier alle kaarten ziet staan die je hebt geüpload, zit je goed.

Via dit menu kan je ook snel de kaarten aan- en uitzetten. City Navigator is bijvoorbeeld erg handig om via je GPS naar de parkeerplaats te worden genavigeerd, maar in het veld zet ik hem snel uit omdat ik meer detail wil en dus TOPO Nederland nodig heb. Uiteraard kan je transparant maken, maar daar heb ik zelf geen goede ervaringen mee. Maar dit terzijde, volg de 4 stappen en je kunt zien of je alle kaarten tot je beschikking hebt.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...