De Roode Loper Geplaatst 25 mei 2009 Geplaatst 25 mei 2009 hoe stop je en verwijder je een pocket querie? Stoppen: Vinkje uitzetten Verwijderen: Van de harde schijf deleten Zo zou ik het doen.
Team Gelaen Geplaatst 25 mei 2009 Geplaatst 25 mei 2009 (bewerkt) Stoppen doe je door het betreffende vakje van de dag(en) van de week uit te vinken Verwijderen door het vakje voor een query aan te vinken en op 'delete' te klikken. De delete knop/link vind je onderaan de lijst van queries. Edit: De Roode loper was me net voor Edit2: Uit de verschillende antwoorden blijkt dat de vraag niet duidelijk is blijkbaar ;-) Jan 25 mei 2009 bewerkt door Team Gelaen
GiWi Geplaatst 25 mei 2009 Auteur Geplaatst 25 mei 2009 hartelijk dank voor de reacties.het is me gelukt!!!!!
De Roode Loper Geplaatst 25 mei 2009 Geplaatst 25 mei 2009 hartelijk dank voor de reacties.het is me gelukt!!!!! Maar waar wou je nu verwijderen? Dat is me niet duidelijk .
GiWi Geplaatst 25 mei 2009 Auteur Geplaatst 25 mei 2009 van gsak.had vorpommern als querie gehaald,we zijn daar op vacantie geweest en nu niet meer nodig.vandaar.hoop dat je het nu beter begrijpt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden