gps_floris Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Na een overstap van de 60CSX naar de 400t kom ik nergens de optie tegen om auto tracklog in te schakelen. Hier bedoel ik mee dat van elke stap die er gemaakt wordt op de achtergrond een bestand gemaakt wordt en in een map gezet wordt. In de 60csx wordt een bestand met datum bijvoorbeeld 20090521.GPX op het sd kaartje geplaatst. Op de 400t zie ik alleen betanden terug van tracks die handmatig opgeslagen zijn. Vond dit wel suuuuuuper handig van de 60CSX Is dit in de beta versie`s wel al mogenlijk? Of kijk ik niet goed en zit het ook al in de 2.8 versie?
Remunj Geplaatst 22 mei 2009 Geplaatst 22 mei 2009 Na een overstap van de 60CSX naar de 400t kom ik nergens de optie tegen om auto tracklog in te schakelen. Hier bedoel ik mee dat van elke stap die er gemaakt wordt op de achtergrond een bestand gemaakt wordt en in een map gezet wordt. In de 60csx wordt een bestand met datum bijvoorbeeld 20090521.GPX op het sd kaartje geplaatst. Op de 400t zie ik alleen betanden terug van tracks die handmatig opgeslagen zijn. Vond dit wel suuuuuuper handig van de 60CSX Is dit in de beta versie`s wel al mogenlijk? Of kijk ik niet goed en zit het ook al in de 2.8 versie? Je kunt ze ook automatisch laten opslaan. Ga naar Stel in, kies daar tracks. Kies daar opslaan, je hebt dan de keuze uit wel of niet tonen op de kaart. kies dan Opnamemethode, kies daar auto. Ga dan naar interval en maak daar de keuze. En klaar is kees.
gps_floris Geplaatst 22 mei 2009 Auteur Geplaatst 22 mei 2009 Dat had ik gevonden. Maar waar zijn de betsanden dan terug te vinden in de GPS? Ik zie alleen maar de bestanden die ik handmatig als track opgelsgen heb, en niet de op de achtergrond mee draaide. Zie nu wel dat er in het bestand current.gpx alle bewegingen van de laatste 3 dagen staan.
masterchef Geplaatst 22 mei 2009 Geplaatst 22 mei 2009 Hang hem eens aan de PC en haal dan alles eens binnen in mapsource wp's er uit halen en track opslaan als GPX. Is dat wat? Masterchef, die zich af vraagt waarom je wilt weten waar het weg geschreven wordt.
gps_floris Geplaatst 22 mei 2009 Auteur Geplaatst 22 mei 2009 Hang hem eens aan de PC en haal dan alles eens binnen in mapsourcewp's er uit halen en track opslaan als GPX. Is dat wat? Masterchef, die zich af vraagt waarom je wilt weten waar het weg geschreven wordt. Dit is een optie dat klopt. Maar na een vakantie was het o zo handig om de ruwe tracklogbestanden te gebruiken. Route van de dag uitprinten voor in het palkboek etc. Vaak vergeet ik aan het einde van de dag om de route op te slaan.... En er kunnen maar maximaal 20 tracks opgelagen worden. Met de 60CSX maakt het niet uit hoe lang je onderweg bent. Hij slaat ze gewoon op als losse bestandjes. Zo heb ik honderden ruwe gpx bestanden van de 60csx. Als ik nu wat wil opzoeken kijk ik gewoon naar de bestandsnaam en kan zo eenvoudig op datum terugzoeken
Aanbevolen berichten