barnold Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 ik wil een kaartset naar mijn gpsr schrijven, niet eens een grote set, maar zo'n 400 mb. de set wordt gewoon opgebouwd, maar als hij de set wil gaan schrijven, herstart mijn computer. een kleine set gaat zonder probleem. kent iemand dit fenomeen?
0 pa3fus Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Ditzelfde heb ik nog niet meegemaakt, maar denk er aan dat er wel druk met je harddisk gewerkt wordt tijdens dit opbouwen. Tijdelijke bestanden worden aangemaakt enz. M.a.w. controleer eens of er genoeg schijfruimte is, doe een een schijfcontrole, defragmenteer eventueel, anti virusscan ? Zo maar een paar zaken waar je tegenaan kunt lopen met een reset als gevolg. Nog een tip, kijk eens in de windows logboeken, misschien kun je daar een aanwijzing vinden voor een technische fout. Groeten Jan-Willem.
Vraag
barnold
ik wil een kaartset naar mijn gpsr schrijven, niet eens een grote set, maar zo'n 400 mb.
de set wordt gewoon opgebouwd, maar als hij de set wil gaan schrijven, herstart mijn computer.
een kleine set gaat zonder probleem.
kent iemand dit fenomeen?
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten