Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik heb een pocket Query gemaakt om alle caches in een straal van 50 km van mijn huis op te vragen.

Wat ik ook instel, ik krijg steeds het resultaat 0.

Is er iemand die mij hier mee kan helpen.

Met vriendelijk groet

Martin Holkamp

Geplaatst

Heb je bij je account bij .com ook je home coördinaten opgegeven? Zo ja, ook op de PQpagina aangevinkt?

Klik anders Coordinates aan en vul je thuis coördinaten in. Let wel op de E (oost aan te klikken).

Dit kan ik zo even snel bedenken, anders heb ik meer gegevens nodig.

Geplaatst
Heb je bij je account bij .com ook je home coördinaten opgegeven? Zo ja, ook op de PQpagina aangevinkt?

Klik anders Coordinates aan en vul je thuis coördinaten in. Let wel op de E (oost aan te klikken).

Ik heb inderdaad mijn home coördinaten bij .com opgegeven.

Als ik de handmatig in voer krijg ik het zelfde resultaat.

Welke gegevens heb je nodig?

Geplaatst

Topic even verplaatst naar juiste subforum.

Geplaatst

Ik heb inderdaad mijn home coördinaten bij .com opgegeven.

Als ik de handmatig in voer krijg ik het zelfde resultaat.

Welke gegevens heb je nodig?

Zie PB

Geplaatst

Ik zal nog even uitleggen wat het probleem was, ter lering voor andere forumleden die misschien ook wel eens probleempje hebben met PQ's.

Bij het hoofdstukje That

Hier was aangevinkt I haven't found en I have found, het resultaat is dan nul.

Je kunt 2 dingen doen:

1. in dit gedeelte helemaal niets aanvinken

2. I haven't found aanklikken

Als je kiest voor optie 2 krijg je dus niet je founds in de PQ, maar daar is een mooie oplossing voor. Handmatig kun je 1 x in de week een speciale founds query krijgen. Deze staat onderaan de pagina met je PQ's. Voordeel hiervan is dat je de founds worldwide binnenkrijgt zonder dat er een maximum van 500 aan verbonden is.

Geplaatst
Ik zal nog even uitleggen wat het probleem was, ter lering voor andere forumleden die misschien ook wel eens probleempje hebben met PQ's.

Bij het hoofdstukje That

Hier was aangevinkt I haven't found en I have found, het resultaat is dan nul.

Je kunt 2 dingen doen:

1. in dit gedeelte helemaal niets aanvinken

2. I haven't found aanklikken

Als je kiest voor optie 2 krijg je dus niet je founds in de PQ, maar daar is een mooie oplossing voor. Handmatig kun je 1 x in de week een speciale founds query krijgen. Deze staat onderaan de pagina met je PQ's. Voordeel hiervan is dat je de founds worldwide binnenkrijgt zonder dat er een maximum van 500 aan verbonden is.

Roode Loper dank voor de heldere uiteenzetting.

Alles werkt nu goed

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...