MatsRetep Geplaatst 18 mei 2009 Geplaatst 18 mei 2009 Zag laatst een cachepagina met een afbeelding van de eerste 3 vinders op de pagina geen foto o.i.d. maar het ereschavot 2-1-3 en daarboven de naam van de vinder(s) leuk dacht ik, wil ik ook wel kan zelf per pagina wat gaan maken maar er moet toch vast een handig iemand zijn die een gifje of een jpeg kan maken op basis van de eerste 3 vinders (deze dan wel handmatig ingeven) stukje html text voor op je pagina en klaar een soort standaard voor een ieder te gebruiken kan me ook nog voorstellen een schavot met 3 gekleurde bokalen: goud, zilver en brons met een mousseover waarbij de vindersnaam zichtbaar wordt misschien is het er zelfs al
dutchgoldwing Geplaatst 18 mei 2009 Geplaatst 18 mei 2009 Zag laatst een cachepagina met een afbeelding van de eerste 3 vinders op de paginageen foto o.i.d. maar het ereschavot 2-1-3 en daarboven de naam van de vinder(s) leuk dacht ik, wil ik ook wel kan zelf per pagina wat gaan maken maar er moet toch vast een handig iemand zijn die een gifje of een jpeg kan maken op basis van de eerste 3 vinders (deze dan wel handmatig ingeven) stukje html text voor op je pagina en klaar een soort standaard voor een ieder te gebruiken kan me ook nog voorstellen een schavot met 3 gekleurde bokalen: goud, zilver en brons met een mousseover waarbij de vindersnaam zichtbaar wordt misschien is het er zelfs al vraag het eens aan jolimama kijk op GC1QD1W
MatsRetep Geplaatst 18 mei 2009 Auteur Geplaatst 18 mei 2009 Zag laatst een cachepagina met een afbeelding van de eerste 3 vinders op de paginageen foto o.i.d. maar het ereschavot 2-1-3 en daarboven de naam van de vinder(s) leuk dacht ik, wil ik ook wel kan zelf per pagina wat gaan maken maar er moet toch vast een handig iemand zijn die een gifje of een jpeg kan maken op basis van de eerste 3 vinders (deze dan wel handmatig ingeven) stukje html text voor op je pagina en klaar een soort standaard voor een ieder te gebruiken kan me ook nog voorstellen een schavot met 3 gekleurde bokalen: goud, zilver en brons met een mousseover waarbij de vindersnaam zichtbaar wordt misschien is het er zelfs al vraag het eens aan jolimama kijk op GC1QD1W ga ik meteen doen
zwiepjes Geplaatst 18 mei 2009 Geplaatst 18 mei 2009 Je kan ook een mooie giff annimatie (banner) maken met de namen. zijn genoeg van deze banner makers op internet.
jolimama Geplaatst 18 mei 2009 Geplaatst 18 mei 2009 Het is gewoon gemaakt in word (office 2007 met docx bestanden) en later als jpg weggeschreven. Beslist niet veel werk. Ik heb er geen html van gemaakt omdat je met verschillende afbeeldingen zit en voor de site moet alles ergens op internet staan wat ik erg omslachtig vind en dan moet je de namen weer in de ballonetjes zien te krijgen, nou ja gewoon teveel werk. Hier staat de afbeelding. Wie het word file wil mail me maar. (MatsRetep heeft hem inmiddels al)
Aanbevolen berichten