TimdeTikker Geplaatst 18 mei 2009 Geplaatst 18 mei 2009 Er is een nieuwe versie beschikbaar voor etrex vista hcx Changes made from version 2.80 to 3.00: ◦Correct time scale of altimeter chart. ◦Add support for maps greater than 2 GB. ◦Modify track log function for steady barometer output at power on. Zie deze pagina Directe download hier Of gebruik de webupdater.
Team Noorderlingen Geplaatst 18 mei 2009 Geplaatst 18 mei 2009 Er is een nieuwe versie beschikbaar voor etrex vista hcx Changes made from version 2.80 to 3.00: ◦Correct time scale of altimeter chart. ◦Add support for maps greater than 2 GB. ◦Modify track log function for steady barometer output at power on. Zie deze pagina Directe download hier Of gebruik de webupdater. Goh... De meest veelbelovende optie lijkt me Add support for maps greater than 2 GB.. Is er iemand die weet wat nu de max. wordt qua capaciteit voordat ik naar de winkel ren voor een SDHC kaartje groter dan 2Gb? Want dat staat jammer genoeg weer net niet in de changelog.
Ivo-tje Geplaatst 21 juni 2009 Geplaatst 21 juni 2009 (bewerkt) Deze update net op mijn vista hcx gezet Maar als ik hem nu uit zet, hoor ik een continue pieptoon en is de enige oplossing de batterijen er uit halen.... Iemand dit al eens aan de hand gehad en een oplossing hiervoor? OPLOSSING: Gooi je SD kaartje leeg en installeer de kaarten opnieuw... Daarna kan hij gewoon weer uitgezet worden 21 juni 2009 bewerkt door Ivo-tje
keembooi team Geplaatst 21 juni 2009 Geplaatst 21 juni 2009 Er is een nieuwe versie beschikbaar voor etrex vista hcx Changes made from version 2.80 to 3.00: ◦Correct time scale of altimeter chart. ◦Add support for maps greater than 2 GB. ◦Modify track log function for steady barometer output at power on. Zie deze pagina Directe download hier Of gebruik de webupdater. Goh... De meest veelbelovende optie lijkt me Add support for maps greater than 2 GB.. Is er iemand die weet wat nu de max. wordt qua capaciteit voordat ik naar de winkel ren voor een SDHC kaartje groter dan 2Gb? Want dat staat jammer genoeg weer net niet in de changelog. Er wordt hier gesproken over maps groter dan 2GB. Ik gebruik al enige tijd zonder problemen een 4GB SD kaart zonder problemen. Update nog niet geinstalleerd. Werk nog op versie 2.80.
Ivo-tje Geplaatst 22 juni 2009 Geplaatst 22 juni 2009 Deze update net op mijn vista hcx gezet Maar als ik hem nu uit zet, hoor ik een continue pieptoon en is de enige oplossing de batterijen er uit halen.... Iemand dit al eens aan de hand gehad en een oplossing hiervoor? OPLOSSING: Gooi je SD kaartje leeg en installeer de kaarten opnieuw... Daarna kan hij gewoon weer uitgezet worden Oke... dat werkte dus ook maar tijdelijk Denk dat ik hem maar weer terug zet naar versie 2.80 (en het rare, volgens mij kwam ik van 2.90 af... maar die zie ik nergens)
wirholt Geplaatst 22 juni 2009 Geplaatst 22 juni 2009 Er is een nieuwe versie beschikbaar voor etrex vista hcx Changes made from version 2.80 to 3.00: ◦Correct time scale of altimeter chart. ◦Add support for maps greater than 2 GB. ◦Modify track log function for steady barometer output at power on. Zie deze pagina Directe download hier Of gebruik de webupdater. Goh... De meest veelbelovende optie lijkt me Add support for maps greater than 2 GB.. Is er iemand die weet wat nu de max. wordt qua capaciteit voordat ik naar de winkel ren voor een SDHC kaartje groter dan 2Gb? Want dat staat jammer genoeg weer net niet in de changelog. Er wordt hier gesproken over maps groter dan 2GB. Ik gebruik al enige tijd zonder problemen een 4GB SD kaart zonder problemen. Update nog niet geinstalleerd. Werk nog op versie 2.80. SD kaartjes groter dan 2GB werkte al wel, maar je kon niet meer dan 2GB gebruiken voor kaarten. De rest kon je gebruiken voor tracks, etc. Met versie 3.00 kun je ook kaarten groter dan 2GB gebruiken op je SD kaartje.
handleiding Geplaatst 19 augustus 2009 Geplaatst 19 augustus 2009 Garmin of sailtron heeft geen oplossing??? Ga als ik tijd heb een 16Gig kaartje lenen en testen met groter dan 4G hoop ik tenminste Nadeel ervan is dat alle kaarten over elkaar heen leggen dus welke kaart overrulled de andere is dan maar weer de vraag
Ivo-tje Geplaatst 19 augustus 2009 Geplaatst 19 augustus 2009 Inmiddels draai ik weer op 3.0 Het bleek mis te gaan met de hidden files/dirs die mijn mac op het kaartje aanmaakte... Nu deze weg zijn werkt het prima!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden