G-en-M Geplaatst 7 mei 2009 Geplaatst 7 mei 2009 Ik zie etrex staan met een speciale geocache modus (venture HC, vista etc.) Wat moet ik me hierbij voorstellen? Ben opzoek naar een gps, maar omdat het mijn verjaardags kado wordt mag het niet te veel kosten.
Honsbeek Geplaatst 7 mei 2009 Geplaatst 7 mei 2009 Ik heb de Etrex Vista ( zonder kleuren beeldscherm) En ik geocacher al vanaf vorigjaar januarie prima mee, Geocache modes. heb ik niet op de mijne gezien, wel heb ik een icoontje van geocache op me gps. Maarja het belangrijkste is gewoon dat je de Coördinaten kan invoeren om hem te vinden De mijne bevalt me trouwens prima
Mr.Atari Geplaatst 7 mei 2009 Geplaatst 7 mei 2009 Je kan (als je premium member bent) caches vanaf de cachepagina, of met mapsource in de GPS laden (scheelt veel typwerk) Geocaches worden dan aangegeven als een schatkistje. Als je deze zoekt mbv het kompas (het pijltje) komt er een knop "vondst" bij. Als je de cache gevonden hebt gebruik je die button en wordt in de GPS opgeslagen wanneer je die cache gevonden hebt en verandert het schatkist icoontje in een open schatkistje. Ik heb zelf een Etrex Vista HCx en gebruik deze functie erg vaak, ontzettend handig.
The Scorpios Geplaatst 7 mei 2009 Geplaatst 7 mei 2009 Ik zie etrex staan met een speciale geocache modus (venture HC, vista etc.) Wat moet ik me hierbij voorstellen?Ben opzoek naar een gps, maar omdat het mijn verjaardags kado wordt mag het niet te veel kosten. Alle Gps-r uit Etrex serie zijn geschikt voor geocaching. Tis wat uiterlijk verschil en wel/niet met kleurscherm, = letter C en X staat voor ik dacht betere ontvangst. De VistaC bevalt ons nog prima hoor, al meer dan 400 mee gevonden en ik mis niks
Aanbevolen berichten