GoudHaartje Geplaatst 7 mei 2009 Auteur Geplaatst 7 mei 2009 Altijd goed om te horen dat er weer nieuwe caches in voorbereiding zijn in de regio. Dan hou de site maar eens goed in de gaten de komende weken! Dan moeten we er vaart achter gaan zetten, geloof ik.
patje Geplaatst 7 mei 2009 Geplaatst 7 mei 2009 Altijd goed om te horen dat er weer nieuwe caches in voorbereiding zijn in de regio. Dan hou de site maar eens goed in de gaten de komende weken! Dan moeten we er vaart achter gaan zetten, geloof ik. Geen paniek, ik heb niks met die molen te maken!
GoudHaartje Geplaatst 7 mei 2009 Auteur Geplaatst 7 mei 2009 Altijd goed om te horen dat er weer nieuwe caches in voorbereiding zijn in de regio. Dan hou de site maar eens goed in de gaten de komende weken! Dan moeten we er vaart achter gaan zetten, geloof ik. Geen paniek, ik heb niks met die molen te maken! maar we willen jullie natuurlijk niet te lang in spanning houden. Slecht voor de bloeddruk
franky639 Geplaatst 7 mei 2009 Geplaatst 7 mei 2009 Ook ik ben het niet... al kom ik wel redelijk uit de buurt.
Aanbevolen berichten